Nekromanti Val av yrken

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Svar på spelares frågor

Jag läste att de kommer (inom en obestämd framtid) ett supplement till N2 som skall beskriva megastäderna i framtiden. Är inte det boken man väntar efter då, som SL i Neotech alltså. För jag antar att man mest av allt befinner sej i dessa megastäder,

Många frågor kommer givetvis att få svar i en sådan bok, däremot om dom frågor om det nuvarande politiska klimatet i Förenade Arab Republiken så kommer du inte att finna det i den boken. Eller hur många personer det bor på Månen, eller om älgarna finns kvar (hästarna har som bekant dött ut), eller...
Ja, du hajar. Det finns gott om frågor. Men vi kan glatt nöja oss med vetskapen om att Euro kommer den 26 April. Då kommer vi alla fall veta det mesta om Europa, och eftersom dom är det tuffa stället om 60 år så hjälper nog boken en hel del.

Svarte Faraonen

ром и смерть
Läs Elric, då är det bara fränt att vara albino. Plus att man kan glädja sig åt att man åtminstone inte är lika klen som Elric.

Svarte Faraonen

ром и смерть
Re: Har du provat ?...

NeoTech är ett grymt system, alla gubbar blir udda /images/icons/laugh.gif. Jag köpte det för ett tag sedan, och ska nu spelleda det första äventyret. Rollpersonerna lyckades bli en svinigt rik irländsk reaggemusiker (!!!) med dålig andedräkt, en från fängelset nyss utsluppen terrorist (arbetar för en organisation med namnet DAS, Demokratiska armésektionen) med falsk identitet, en impotent vitrysk torped och bodybuilder samt en dyslektisk hacker från Storbrittanien. Äventyrandet är deras väg mot det stora målet: en ombyggd och till strid anpassad turnébuss!