Varulv VALulv - Runda 1

Mr.J

Sakkunnig
Joined
30 Jun 2024
Messages
112
Så nu fick fjodde som han ville alltså.
Vad tror vi ulvarna tyckte om det?
Är fjodde bybo så är de ju glada.

Är fjodde RÖD så har de alltså tvingats till detta.
Då har vi förstås ulvröster på de andra dreven där innan typ 18.
Jag tänker att Byborna också vinner på det då vi eliminerar ett frågetecken, Oavsett om han var bybo och eller inte bidrog han inte till byn. Jag tror att båda grupperna gynnas.
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
4,358
Location
Stockholm
Jag tänker att Byborna också vinner på det då vi eliminerar ett frågetecken, Oavsett om han var bybo och eller inte bidrog han inte till byn. Jag tror att båda grupperna gynnas.
I högre grad än i normala spel är det helt ok att rösta ut bybor. Vi behåller ju rösterna inom byn.
 

Basenanji

Postd20modernist
Joined
4 Nov 2002
Messages
9,200
Sedan kommer R2 bli lättare genom att vi ser resultatet av Brynolfs siande, vem ulvarna nattmördar mm.

Och! Då kommer jag inte dra mig för att rösta på nybörjare! Föreslår att ni ala ger järnet med att analysera spelet, röstningen och andra spelare! 😃 Grön-rödlistor är superbra!!
 

Big Mama

Hur länge kan man kalla sig ny
Joined
9 Jun 2024
Messages
121
@Big Mama
Din tillbakakakaröst känns omotiverad.

Jag vill inte att du nu säger fjodorsenuba bara för att det är största drevet.

Vilka är ulvar av alla andra tror du?
Jag kan flytta bort den från dig men har inte fått vägledning till på vem. Kvittar väl just nu då du inte har flest röster. Rödast för mig är Basse, Vimes och Antrox.
 

Sidd

”Bybo”
Joined
13 Dec 2016
Messages
4,161
Location
Oktoberlandet
Jag kan flytta bort den från dig men har inte fått vägledning till på vem. Kvittar väl just nu då du inte har flest röster. Rödast för mig är Basse, Vimes och Antrox.
Skit i vägledning.
Vad ser DU för RÖTT på Basse, Vimes och Anthrox?
Varför skulle dessa vara Varulvar som vill nattmörda stackars bybor?
 

Brynolf

Dum fan
Joined
11 Oct 2003
Messages
4,358
Location
Stockholm
Jag kan flytta bort den från dig men har inte fått vägledning till på vem. Kvittar väl just nu då du inte har flest röster. Rödast för mig är Basse, Vimes och Antrox.
Nu är ju rundan slut men framöver ska du förstås rösta på de rödaste på din lista 👍
 

Big Mama

Hur länge kan man kalla sig ny
Joined
9 Jun 2024
Messages
121
Skit i vägledning.
Vad ser DU för RÖTT på Basse, Vimes och Anthrox?
Varför skulle dessa vara Varulvar som vill nattmörda stackars bybor?
Samlad bild av tusen skummade inlägg. Kalla det magkänsla eller vad ni vill. Håller mig kvar på Sidd även om det verkar kvitta. 8 minuter kvar.
 

StradhLestat

Swordsman
Joined
8 Sep 2020
Messages
552
Location
Fruängen
Det känns som allt man skriver vantolkas till hinhåle i det här spelet....ungefär som politiker...
Politiker A: Jag anser att vinterdäck skall vara frivilliga nedanför uppsala
Politiker B: Vinterdäck sitter på Hjulen. Julen är en underbar högtid som ska bevaras. Hör ni alla att Politiker A hatar Tomten och vill ta bort den?
 
Top