Intensiteten ligger också - ofta - i att de sista timmarna (eller iaf timmen) innan deadline för röstningen, är mer eller mindre alla inloggade och inläggen haglar. Då är tempot just intensivt och det gäller att hänga med. (Varje dröjsmål kan tolkas som att personen är upptagen att koordinera sig med de andra ulvarna...).113;n90484 said:Med det sagt så tror jag nog det blir roligt, men hur menar ni intensivt? Om man har 3 dagar på sig att rösta, innebär det alltså att det blir sjukt mycket anklagelser och liknande under dessa dagar innan man kommer fram till något? I sånna fall hoppas jag det inte börjar förrän Söndag, jag ska nämligen iväg på varulvsträff nu idag till imorgon, yla mot månen och sånt. Eller jag menar bingoträff. Bingo. Så att säga.
Det brukar vara obra att inte kunna delta då. (Vilket är skälet att jag inte anmäler mitt intresse för detta spel - jag har inte möjlighet att delta så intensivt...) Någon gång kan det vara ursäktligt om något dyker upp, men det är ändå misstänkt.