Nekromanti Vampire/Mage kampanj -SF-Demagogerna SPOILER-

AEGIS PRIME

Swordsman
Har funderingar på att starta en kampanj i Vampire som dock har stor del i Mage också.
Grundsyfte är att vi spelar i Boston, och som ni nog vet är Boston Mages starkaste fäste (och en kommande modul) och vampyrer vill skapa sig ett fotfäste i Boston. De kommer att spela de styrande vampyrerna men de kommer att vara väldigt svaga och helt beroende på vad de styrande Kabalerna säger. Det finns en enande kraft i att försöka skapa sig en framtid i Boston men samtidigt inte trampa på tårna på alltför mäktiga mages. Vad säger ni? Jag vet att det inte är mycket att gå på det jag har skrivit och det hela är bara ett tankeexpriment ännu så länge.....

Zaregh

Veteran
Låter som om de skulle kunna behöva litet hjälp av några varulvar från alla de mäktiga mages som befinner sig i Boston i framtiden. Kanske kan du AEGIS PRIME, och jag koka ihop någonting, skulle vara kul med en sammanslagning en gång (sex spelare och två SL). Trots allt är det "bara" människor, något som våra grupper av spelare skulle kunna se ner på...