Jag tror att WW är inne i en "Vi är så Edgy" fas. När den brandas "Personal&Political horror" så försöker de lyfta fram teman som otherness, fringe politik osv men har en intrapersonella finkänsligheten i klass med en brunstig älg.RasmusL;n247296 said:Vad i helvete... Vad är syftet liksom? Provocera för provocerandets skull? Trams
Political horror låter ju ungefär jättepuckat hur som helst... Vad skulle det ens vara, hur får en fram det i spel och varför skulle en vilja utsätta sig för det?Cybot;n247307 said:"Personal&Political horror"
Jag har skickat ett mail med samma feedback som jag framfört här.Skarpskytten;n247325 said:God45, Cybot, har ni skrivit till WW och framfört er åsikter? Jag tycker det hade varit tragiskt om Vampire till slut fick ett system som är bra (jag tolkar God45 post positivt) men en värld gjord av puckade posörer.
Kollar man lite internationellt är detta och mycket annat (kanske ffa att de lät Zak S vara med på ett hörn tidigare) oerhört kontroversiellt. Tillsammans med användandet av ordet 'Triggered' för Brujah compulsion.RasmusL;n247296 said:Vad i helvete... Vad är syftet liksom? Provocera för provocerandets skull? Trams