Då kommer min rollperson döda din rollperson.Laowai said:Krav och krav. Jag tänker minsann inte köpa en jämrans cam bara för att du ska kunna sitta och spana! sådeså!
Börnmo said:Om det finns någon plats kvar, så är jag väldigt intresserad =)
God45 said:Det här komemr låta lite fel men missförstå mig rätt nu
Det har varit lite bannande på det här forumet den senaste tiden och jag har varit en av de bannade. Så, ifall någon av oss blir bannad skulle det vara bra om vi har ett backup sätt att kontakta varandra. Vi ska ju ändå använda skype så skulle de av er som inte pm:at mig era skype uppgifter göra det så lägger jag till er på skype. Om någon sedan blir avstängd en vecka så kommer det inte att komma ivägen för kampanjen
Oh, och om ni inte har en webcam skulle ni kunna sätta en bild av er själva som profilbild på skype så att vi har ett ansikte till rösten?![]()
Übereil said:Finns det fortfarande plats? Det här låter både som en kul krönika och ett idealt sätt att få spela mer (blivit lite dåligt med det iom att alla jag spelar med bor en timmes tågresa bort...).
Übereil, som dessutom älskar Storyteller
Laowai said:Hur färska är vi? Har vi nån xp att peta ut eller är det grundplupparna bara?
God45 said:Übereil said:Finns det fortfarande plats? Det här låter både som en kul krönika och ett idealt sätt att få spela mer (blivit lite dåligt med det iom att alla jag spelar med bor en timmes tågresa bort...).
Übereil, som dessutom älskar Storyteller
Du får vara med fast jag egentligen har stängt spelar intagningen. Men du är den sista för nu har vi nått min smärtgräns på 6 spelare![]()