Nekromanti Vampire The Rebirth

G

Guest

Guest
Kommentarer till artikeln Vampire The Rebirth
Ett rollspel om vampyrer i 1770-talets Skottland och England och deras kamp mot andra klaner och människorRollspelet finns att ladda ner som pdf-fil från den grå inforutan till vänster.

Ladda ner PDF-dokument: vampire_the_rebirth.pdf

Gå till artikeln

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Det är ganska mycket särskrivningar i texten ("Läder skor" borde vara "Läderskor" osv).

Annars verkar det trevligt vid en hastig överblick, riktigt minimalistiskt stridssystem, faktiskt ett av de mindre jag någonsin sett. :)

Sodivra

Champion
Kan du öppna den genom att vänsterklicka på den då?
För isåfall är det bara att högerklicka och välja "Spara som" eller motsvarande. Eller öppna den och sedan välja att spara den på Arkiv / File-fliken.

Sodivra

Champion
Vampire the Rebirth äger. Har du sett att en vampyrrollperson kan max bära mellan 1 till 20 kilo? Guld!

Big Marco

Läskig
Jag måste säga att jag är grymt imponerad - speciellt om det är en trettonåring som har gjort det här. Det är fullt av egna idéer, kreativa lösningar, men framför allt en glädje som jag inte ofta ser. Spelet innehåller alla de komponenter som väntas - rollformulär, spelledartips, utrustning, etc. Helgrymt!

Man Mountainman

Storsvagåret
Jag måste säga att jag är grymt imponerad - speciellt om det är en trettonåring som har gjort det här.

Dude... trettonåringar är i gemen varken analfabeter eller mentalt efterblivna. Seriöst: att mena att "vampire the rebirth" på något sätt skulle vara extraordinärt är att gravt underskatta det mänskliga psyket vid tretton års ålder. :gremsmirk:

Magnus_UBBT

Veteran
Tja.., Sebastian har ju iallafall lyckats slutföra ett projekt, och uppnått verkshöjd.

Inte illa pinkat.

Krille

Super Moderator
"Sebastian har ju iallafall lyckats slutföra ett projekt"

Bara det är ju mer pinkat än många av de mer vuxna skaparna här. :gremgrin:

liftarn

Veteran
Det är ganska mycket särskrivningar i texten ("Läder skor" borde vara "Läderskor" osv).
Jo, jag irriterade mig så mycket på dom att jag knappt märkte vad jag läste. Trist men om man bara skumma igenom en text hänger man upp sig på dom. Lite korrekturläsning (helst av någon annan eftersom man inte ser sina egna fel) skulle hjälpa upp intrycket enormt.