wilper;n266745 said:Farligt det där. Jag gjorde en logga till CM77, och plötsligt hade jag börjat bygga ett omslag till loggan, och en inlaga till omslaget, och dragit på mig en projektgrupp för att färdigställa inlagan, och förväntansfulla köpare på nätet. Loggor leder till en massa bekymmer.
Kan ingen med lite Layoutskills få in in den på Vampires klassiska gröna bakgrund?Måns;n266750 said:Ja, snygg logo! Gillar inte hacken i den bara. Funkar väl hyfsat i själva bosktäverna men linjerna ser lite konstiga ut. Hade hellre sett den helt clean utan några effekter.
Samma här, fast jag slutar innan jag gjort loggan.Måns;n266749 said:Det går alldeles utmärkt att börja med en logga, och sedan vara nöjd. Tro mig, jag har säkert 4-5 projekt där det mest klara är just loggan!
Kerningen? Höll på och testade i flera dagar, tills vi hade den version som funkade bäst.Caligo;n266841 said:Snygg och stilren. Nu ser jag ju jättedåligt muförtiden men undrar hur ni tänkte med kerningen? VAM är en knepig kombo. Nästan som LAV.
Roligt att just du jobbar med WOD arfert! Så glad för din skull!!
Jag är inte Arfert, men Onyx Path Publishing har mig veterligen inget alls med V5 att göra. De ger fortfarande ut Chronicles of Darkness (f d New World of Darkness) på licens från WW, och kommer ett tag till att ge ut material till anniversary-upplagorna av klassiska WoD, men har inget med nygamla World of Darkness att göra.Mundo;n266819 said:Affe, snabb fråga. Är folket som gjorde Blood and Smoke och de andra senaste upplagorna av WOD med och gör detta, eller är ni ett annat gäng?
Underbart!Staffan;n267093 said:Jag är inte Arfert, men Onyx Path Publishing har mig veterligen inget alls med V5 att göra. De ger fortfarande ut Chronicles of Darkness (f d New World of Darkness) på licens från WW, och kommer ett tag till att ge ut material till anniversary-upplagorna av klassiska WoD, men har inget med nygamla World of Darkness att göra.