solvebring
Superhero
Jag är ständigt sugen på att spela nya rollspel. Som ni säkert sett har jag undrat och hört i olika trådar om diverse nya rollspel osv. Senast har jag fluktat efter Götterdämmerung... Saken är den att det dock aldrig blir av att jag spelar några nya rollspel för att jag inte köper något... Det är dyrt tycker jag, och med studiebidrag en gång i månaden kommer man inte långt eftersom man inte kan lägga alla, eller majoriteten av slantarna på rollspel.
Just nu SL:ar jag DoD, vilket jag alltid gjort, har även varit spelare i det väldigt mycket. Jag spelar också N2 och Viking där jag är spelare - fast de spelar vi väldigt sällan. 9-10 utav våra rollspelskvällar SL:ar jag DoD. Det blir lite tjatigt efter några år...
Till nya rollspel igen... Någon dag har man pengar till det, det gäller bara att vänta eller ta sig i kragen, därför fortsätter jag flukta efter fler spel, vill ha info etc.
Nu har jag börjat fundera på Vampire-spel igen. Men då har jag några frågor...
Vilka Vampire-spel finns det?
Vilka rekomenderas mest?
Är alla vampire-spel på engelska?
Hur är det att spela det och det spelet? - (info, recension etc.)
Just nu SL:ar jag DoD, vilket jag alltid gjort, har även varit spelare i det väldigt mycket. Jag spelar också N2 och Viking där jag är spelare - fast de spelar vi väldigt sällan. 9-10 utav våra rollspelskvällar SL:ar jag DoD. Det blir lite tjatigt efter några år...
Till nya rollspel igen... Någon dag har man pengar till det, det gäller bara att vänta eller ta sig i kragen, därför fortsätter jag flukta efter fler spel, vill ha info etc.
Nu har jag börjat fundera på Vampire-spel igen. Men då har jag några frågor...
Vilka Vampire-spel finns det?
Vilka rekomenderas mest?
Är alla vampire-spel på engelska?
Hur är det att spela det och det spelet? - (info, recension etc.)