Alltså, jag kanske gör fel, men jag tror inte att vi ska leta ulvar i dem som kommer med "dåliga idéer". Jag tycker vi ska leta ulvar band dem som är neggiga och deppiga "det e ingen idé endå, lika bra att ge upp...finns inget sätt att fixa det här på..." som för mig översätter till en ulv som faktiskt inte kan eller vill hitta ulvar. Jag har dessutom svårt att tro att en ulv-Anthrox postar halvt genomtänkta tankar om spelets upplägg.
Du behöver inte vara brädspelssmart för att vara bybo, det räcker med att du visar dig grön.
Det sagt så ligger min röst just nu på Hägerstrand för att han helt enkelt i mitt tycke visade prov på det där ovanför. men det är tidigt i spel och jag flyttar gärna min röst när jag fåt lite mer underlag. Jag hoppas ocksp mer på att han ska visa hur vi kan vinna: konkreta idéer för att fånga ulvar. Jämför med andersson som jag tycker verkar hel-grön, när han inser farliga sätt som ulvarna kan vinna på. Det tror jag inte att en ulv-Andersson skulle skriva.
Just nu tror jag att ulvlaget håller sig i bakgrunden, vi bybor hålle igång tråden bra ändå.