Octagonal
Swashbuckler
Det vore ju nåt om vi har tjafsat och skrivit så mycket och det är två låglfygare som har gömt sig.
Röst: @fjodorsenuba
Röst: @fjodorsenuba
Vad har du på Brynolf?Såja äntligen lite medgång! Känner mig helt slut efter alla missöden det här spelet så skönt att nåt har gått vägen.
Tack @Anthrox också för strålande byboande!
Och Andersson din sluge lågmilde ulv. Vill höra sen om det verkligen var något 40 års kalas
Som det ser ut nu står det alltså mellan Fjodor och Brynolf. Kan vi utesluta oss andra med mer BP?
Intressant!Har gått igenom alla fjodors poster och han håller en ganska kosekvent lnje att Andersson är röd.
Hålla hur många BP har @Basenanji?Sidd: 4 bp.
Häger: 2 bp.
Octa: 2 bp.
Brynolf: 1 bp.
Fjodde: 1 bp.
Njeoeae, så sa jag väl inte riktigt. Jag minns tillfällen då Basse klarat sig undan drev genom liknande utspel, och sedan visat sig vara ulv. Det här spelet har faktiskt påminnt om det. Men jag vill ju gärna gröna honom ändå för hans strikta hållning under hård vind i R1.Brynolf har kämpat på och tror inte Basse körde skådespel förra rundan.
Om det nu inte var så att Andersson redan fattade att han var stekt... För i så fall kan det ju vara tvärtom.Bra gräv.
Octa och Häger är alltså gröna.
Haha, nä vad dumt, då kan ju vem som helst snajpa sidd 2059 och vinna. Nu slutar jag prata med mig själv och lägger mig.Eller vad fan. Om vi kommer överens om att @Sidd är grön nog för att lämna i fred, är vi då i ett testläge? Fjodde, Brynolf och Basse på varandra, med den grönaste som förstaröst, övriga avstår?
Så om du är ulv ligger du nu först i det enda drev som ger dig (typ) garanterad vinst denna runda, och kommer vara iväg idag.Gött att vi plockade en ulv. Buuuu Andersson!
Tack för bra gräv och aktivt byboande Anthrox.
Jag väljer att lägga rösten på Sidd då han är största hotet att vinna denna runda.
Han har 4 BP och kan forcera en omröstning själv i princip så han är vågmästaren.
Utöver detta vet vi ju inte att väktaren ens är i liv, tycker det låter extremt farligt att låta planen vila på att vi fortfarande ha väktaren kvar.
Jag kommer som sagt vara frånkopplad från forumet eftersom jag kommer vara på möte med jobbet hela dagen och räknar med att komma hem sent men kommer vara aktiv ikväll efter jag kommit hem. Jag är öppen för att flytta min röst men det har ju ingen betydelse om Sidd nu har 6 röster och om han har 4 så räcker det med att två av er hakar på hans tåg så vinner det valet.
Röst: @Sidd
Och vad fan är det här @Sidd? En matteulv som räknat fel på hur många BP det innebär att få tömma både Anthrox och Andersson?Sitter bara å tittar på alla mina vinglas å funderar på om jag ska stjälpa i mig allihopa i ett svep!
View attachment 16330
”Sann makt kan inte förstöras”
Ja OM vi nu skulle få för oss att hänga Sidd så får inte Fjodaren ligga först.Så om du är ulv ligger du nu först i det enda drev som ger dig (typ) garanterad vinst denna runda, och kommer vara iväg idag.
Va? Var det ett felcitat? Förstår inte.Och vad fan är det här @Sidd? En matteulv som räknat fel på hur många BP det innebär att få tömma både Anthrox och Andersson?
Du läser det inte som en ulv som börjat ta ut segern i förskott?Va? Var det ett felcitat? Förstår inte.
Jaha, trodde du menade att du hittat ett fel i Sidds räkenskaper. Ja, det inlägget är ju faktiskt läbbigt värre om man vill tolka det så. Men fattar inte valet av attachment.Du läser det inte som en ulv som börjat ta ut segern i förskott?