Nekromanti Vandöda

G

Guest

Guest
Jag förstår att man vill ha proffisionella åsikter om eon och neotech världer och det bekymmrar mig inte jag säger bara att man ibland får improvisera och gå efter vad man själv tycker verkar viktigt.

Jag instämmer. Som jag sagt så kan man naturligtvis inte förvänta sig att Ng ska släppa en modul om minsta lilla. Men om det är tal om en modul så är det klart att folk är ivriga att få veta mer om den och framför allt när den. Jag förstår att det är svårt för NG att sätta release datum och visst om Krille och c/o tycker att frågorna är jobbiga så kan de hänvisa till NG:s hemsida.

(OBS. lägg märke till MVH vilket betyder Med Vänliga Hälsningar)

Detta behöver inte förtydligas. Om det verkar som att jag använt en skarp ton, eller liknande i mina inlägg, så hoppas jag att du förstår att detta inte varit min avsikt.

/Tiamel

Ymir

Liten kantbaron
vet du vad? Det är nog mycket möjligt att du hade hyfsat rätt där :)

- Ymir, kungen av onödiga inlägg (minns ni diskussionen jag-Lycan-Whale om läderbrallor?)

Dart

Warrior
Re: Improvisation i kubik...

Lite klurigt om man vill spela ett till äventyr i asharien:)
Brukar försöka behålla världen som den är det vill säga inte ta död på viktiga personer eller skapa några stora konflikter. När RP´na räddat halva världen två gånger brukar det inte bli lika roligt längre:)

Walk softly and carry a big stick.

Duriel

Veteran
Improviserat till döds...

Grejen är ju den att om man improviserar för mycket så blir det bara kaka på kaka... Säg att jag slänger in ett mäktigt monster och sedan vill ha ett mäktigare... Det jag menar är att man "boostar" ihjäl sina ideer för att få fram "Just den där ondingen". Jag skulle inte ha något emot lite tips och stödlinjer, eller ideer från andra spelare. Tips som "improvisera, det gör jag" undanbedes av den enkla anledningen att det är just det jag gör.

Tack.

kboman

Veteran
Re: Improvisation i kubik...

"Lite klurigt om man vill spela ett till äventyr i asharien:)"

=)
Tja... nu ska de ut i öknen och hitta en dold grotta (de har en karta) så Nada-borna ska väl hinna flytta in igen.
Men går inte de flesta äventyr ut på att rädda världen på ett eller annat sätt? Till slut brukar mina alltid göra det, jag kanske gör fel! Hehe...

/Kalle

kboman@passagen.se | <A HREF="http://hem.passagen.se/kboman" target="_new">http://hem.passagen.se/kboman</A>