Nekromanti Vandöda

Legion

Warrior
Godnatt govänner.

Sitter i exil på Gotland fram till och över julhelgen, och jobbar på bilder till kommande Eon moduler. Väntar på att få mitt ex av Vandöda skickat till mig. Har inte sett det i tryck än.....alltid förbaskat kul att se hur bilderna funkar i trycket (och hur mycket som retucherats ,) ). Hade varit kul att få lite åsikter (stryk eller klapp) om bilderna i Vandöda. Hoppas naturligtvis att de gett en ond bild av de levande döda, och får er att drömma mardrömmar om en förtvinad tomte som kommer med huvuden fint inslaga i zombieskinn till julafton ,)

Ha det gott i Lule, Everett :gremwink:

Big Marco

Läskig
Jag kan utan tvekan säga att det som jag (av olika skäl) var mest orolig över blev illustrerat med bravur - Helmgasten. Precis som jag hade tänkt mig den. =)

Perenna

Swordsman
Hade varit kul att få lite åsikter (stryk eller klapp) om bilderna i Vandöda.

Min egen personliga åsikt är att det är precis sådana här bilder jag vill se i modulerna. Hålls samma klass i framtiden så är jag definitivt nöjd.

Som parentes kan jag även påpeka att jag blev glatt överraskad av illustrationerna i Geografica Mundana. Hellervik kan ju faktiskt teckna, och riktigt bra dessutom! :gremsmile:

Farbror Uffe

Veteran
Jag är mycket nöjd med illustrationerna i Vandöda och Nekromanti. Det var en väldigt bra och passande stämning över bilderna, särskilt Helmgastarna och Dödsväktarna. Bra bilder höjer bokens känsla och det tycker jag verkligen du har lyckats med.

Tycker du mycket väl lyckdes fånga stämningen av boken och hos de olika vandöda varelserna i dina bilder. Du tecknar både snyggt och stämningsfullt!

Hörde det ryktas om att du redan håller på att fiffla ihop bilder till monsterboxen vilket ju låter mycket lovande om de bilderna håller samma kvalitet som de i Vandöda.