Nekromanti Vapen bilder!

Mr Jacket

Veteran
Joined
28 Oct 2000
Messages
112
Location
Stockholm
Kan inte neogames lägga upp vapen bilder på ALLA! Vapen, på hemsidan?

MVH Jac.
(Som är less på att det inte finns bilder på alla vapen).
 

Scorpion

Veteran
Joined
26 Jul 2000
Messages
161
Location
Stockholm
Gissa i vilken bok det kommer

I offensiv</B> som Neogames sa skulle komma ut i <B>vintras!!</B> kommer det (tydligen) finnas bilder på en himla massa vapen

MVH
 
Last edited by a moderator:
Joined
22 Jan 2001
Messages
10
Location
Kramfors, Sverige
Re: Gissa i vilken bok det kommer

Än så länge verkar offensiv bara vara en vag spök-kontur borta vi horisonten... Frågan är om produktionen inte plötsligt avbryts för att NeoGames tar för lång tid på sig och de inte klarar kostnaderna för en så långdragen produktion... Eller så kommer den... När den är klar :)

All these words they make no sense,
I find bliss in ignorance.
Linkin Park - One Step Closer
 

Allanon

Veteran
Joined
17 Jan 2001
Messages
62
Location
Kramfors
Re: Gissa i vilken bok det kommer

tja, har man otur hinner man väl dö av ålderskrämpor innan den kommer ut

I'm the chosen
I'm the one
I'm the child of KoRn
 

JorreDeMojjaS

Veteran
Joined
17 Aug 2000
Messages
47
Location
Inne I Bouchen
Re: Gissa i vilken bok det kommer

Den som väntar på nått gott, väntar aldrig... eller tja... det har ju gått ett bra tag nu...så..
Men men... vi får väl leva i tro att den kommer (i år). =)

// JorrE - å gröt!
 
Joined
22 Jan 2001
Messages
10
Location
Kramfors, Sverige
Jag anar att [OT] står för OffTopic...

Följande tabell är för att avgöra NeoGames nästa anledning till att skjuta upp Offensiv:

1T100
1. De ska göra ett helt nytt rollspel, ett mycket hemligt projekt.
2-25. De ska göra en till modul till Eon.
26-40. De ska göra en ny version av Eon.
41-50. De ska göra en ny version av NeoTech.
51-100. Öhm... De vet inte riktigt varför...

:)

Vi väntar med spänning...

All these words they make no sense,
I find bliss in ignorance.
Linkin Park - One Step Closer
 

duvan

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
217
Location
The Hood i Gävle (sätra)
Re: Är det inte..

Som det är nu så är ju nästan alla vapen i en tabell utan beskrivning av själva vapnen. Det ökar ju bara risken att spelare bara tar det vapen med grövsta ammon för at det är "bäst". Att kunna föreställa sig hur sin coola RP står där med......... ja just det, med vadå. Beretta 2000 säger inte mig så mycket.
 

Gandalf

Veteran
Joined
16 May 2000
Messages
48
Location
Stockholm
Re: Gissa i vilken bok det kommer

Kanske inte så länge, men de fick mig att sluta lira Neotech i alla fall. Trist, men när det slutar komma nya grejer lägger iaf jag ner.
 

ripperdoc

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,399
Location
Tokyo
Negativa Neotechspelare

Just det! Var inte såna pessimister...
Strunt i Offensiv, och bli istället jätteglada när det kommer! Då kan alla med stort nöje se tillbaka på alla åren av gnatande, sedan länge söndersmulade skämt om hur lång tid det ska ta, etc.
Och för dem som lagt ner Neotech p.g.a NO så tycker jag synd om dem. Neotech har alltid varit fasligt kul utan NO, och man bör inte hänga upp sig så mycket vid modulen.

/RipperDoc - i en kamratlig anda, förstås

<A HREF="http://www.nogo.nu" target="_new">http://www.nogo.nu</A>
 

seinet

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,834
Location
Göteborg
Håller med Ripper...

Ni borde iställer säga hur bra ni tycker offensiv är när det kommer, och inte komma med en massa klagomål hela tiden (speciellt inte efter det att Offensiv släppts).

/Seinet - Är en av de som vill se Ripper äta sina kängor.

<font size="3">Klaga inte på Offensiv (när det nu kommer)</font>
<font size="1" color="#646464">Vi vill se RipperDoc äta sina kängor.</font>

<A HREF="http://hem.passagen.se/seinet" target="_new">http://hem.passagen.se/seinet</A> seinet@hem.passagen.se
 

Darth Apoc

Veteran
Joined
29 May 2000
Messages
132
Location
Göteborg
Re: Håller med Ripper...

Du har oerhört rätt i att ingen bör klaga på offensiv när det kommer.... utan tvekan kommer det att vara Neogames bästa modul någonsin och kommer att förbli det... (Efter så mycket jobb så....)
//Gunnar

Watashi aku ryuujin desu
 

Largoi

Warrior
Joined
24 Jun 2000
Messages
395
Location
Gråbo
Re: Negativa Neotechspelare

Håller fullständigt med om att Neotech är kul utan några moduler överhuvudtaget. Enda nackdelen med grundboken är att det finns just så få vapen bilder, men det är ju inget som stör så värst ändå det finns ju en bild på Steyr AUG så jag är nöjd =)
MEn man ska inte säga att man inte ser fram emot offensiv, men det är inte så man varje dag när man vaknar tänker "Offensiv, när kommer den?"

Jag är nog gud iallafall, när man tänker efter...
 

odd35

Veteran
Joined
25 Jan 2001
Messages
1
Hi Mr Jacket!

Cool weap-pics may be found on the global mil/policeforce weapons developers sites H&K, Colt ...
Go se about altavista n search for ArmaliteM15, youl find it.

Promise yo find tons of cool photos n illustrations there

have fun ;>
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Re: Håller med Ripper...

exakt mister Ripper...NO är inte mer omfattande nu än det var i startskedet.. (dvs ca fyra fem år sen när det var ca 95 % klart, ungefär...) och detta gör att alla tror att Mr. Ripper och mister CJS och de andra mistrarna på N-games sitter dygnet runt i sjutton år och bara skriver som kastrerade egyptier.. detta gör juh inte dessa utan lägger den på hyllan och riktar sina kastreringshormoner på EON istället...... vilket jag tycker suger hårt (att de arbetar på EON istället, inte spelet i sig även om jag är trött på Fantasyrollspel.. LÄNGE LEVE CYBERPUNK!!!)
ps inga egyptier blev kastrerade under skapandet av detta inlägg... inte vad jag vet, iaf...)

"The Danish Wrath Shall Come Upon All Of You"
 
Top