Eldsalamander
Veteran
Jag tycker att det borde vara svårt att installera t.ex. ett hagelgevär i underarmen på grund av all muskelvävnad...armens rörelse förmåga borde begränsas nämnvärt och rollpersonen borde få ob1t6 smärtkryss när han försökte böja på armen. jag har läst tillräckligt med anatomi för att förstå att ett skjutvapen inte kan opereras in i underarmen utan att inverka på muskelaturen. Dessutom borde rekylen från ett 20 kalibers hagelgevär med avkortade pipor resultera i att vapnet slits av från fästena i underarmsbenen eller åtmindstonde orsakar smärta när man skjuter. När jag spelleder så kör jag med att vapnet måste monteras på en cybernetisk arm, det tycker jag verkar vettigare.
-"With a howling warcry , the red armoured forms of the Khorne Berzerkers charged through the smoke and flames, crashing into the Imperial Guardsmen to cut a bloody swathe of destruction."
-"With a howling warcry , the red armoured forms of the Khorne Berzerkers charged through the smoke and flames, crashing into the Imperial Guardsmen to cut a bloody swathe of destruction."