Nekromanti vapendrill

mr colt

Veteran
jag har några frågor angående vapendrill

1 hur gör man vapendrill med gevär och dynamit tex?

2 i boken står det att snurra revolvern på pekfingret är en sorts vapendrill kan man göra någonting anat? om vad?

i dont have any enemies i have a big backyard whith a lots of boddies

Gabriel_UBBT

Warrior
Med dynamit finns det nog ingen ska du se... Men med gevär är det ju snurra runt, lägga på axeln, ställa ner vid foten och så... Bor du i stockholm kan du ju kolla vid slottet... Där har de uppvisningar å så.... Militären alltså... Då får du se min flickvän oxå! :)

Gabriel

Nightowl

Champion
"1 hur gör man vapendrill med gevär och dynamit tex?"
Dynamit? Tja, man kan ju snurra med gubben som en sån där vaktparadspinne (vad heter det?), kasta upp den i luften och så, göra obscena gester med den i närheten av vald kroppsöppning, använda den som trollstav ("Mina damer och herrar - jag skall nu förvandla detta kassaskåp till PULVER!")...

Färdigheten "Vapendrill:Dynamitgubbe" låter dels helt vansinnig, dels vill jag nu spela en sprängtokig pyromanisk desperado med den färdigheten...

Exempel på gevär har redan getts; tänk vaktparadsdrill. Liknande grejer kan gälla för sabel, eller så kan du titta på den där stackars araben som Indy skjuter ned i Jakten på den Försvunna Skatten... Folk som leker med knivar, t.ex. hugger snabbt mellan sina egna fingrar utan att skada sig, tycker jag borde få använda vapendrill fört'. Den som fipplar med kniven mellan fingrarna likaså.

Nightowl

We're damned if we do.
We're damned if we don't.
So let's DO it, dammit!

Nybba_UBBT

Veteran
Arnold i T2 När han åker HD. sättet han laddar om efter varje skott med sin bygelrepeter hagelbössa!