Nekromanti Vapenmodul rekylfria vapen beta 0.8

Bastardo

Swordsman
Till alla er som anser att färdigheten "rekylfria vapen" hittills har varit oanvändbar, p.g.a. avsaknaden av vapenexempel i regelsystemet.

Nu har jag släppt en beta-utgåva av den inofficiella modulen "rekylfria vapen" till neotech 2 på scenariobanken.

www.sverok.se/bank :gremshocked:

eNo

Veteran
Ser riktigt bra ut. Bra initiativ i väntan på det mytomspunna MiliTech.

Arbetet skulle enligt mig vara fulländat om du kunde få ihop lite regler för att träffa, ladda om osv till nästa verision.

Boboliwsy

Warrior
Har inte kollat så mycket, men det ser väl bra ut. Som sagt, lite regler för att träffa och så skulle ju inte vara fel... kanske ytterligare lite vapenmodeller också... :gremwink:

chrull

Stockholm Kartell
Jag kan för lite om vapen av denna typ för att hålla på och gnälla/prisa skadeverkan och allt sådant. Däremot låter du modulen begå harakiri på sista sidan(baksidan) när du helt plötsligt slänger upp en svart ruta med röd text. Det är väl tänkt att den ska printas? i så fall gäller så lite bläckslöseri som möjligt...

chrull

Bastardo

Swordsman
Ni ska nog inte fästa alltför stor uppmärksamhet på omslagssidorna... de är i detta stadie, endast preliminära och kommer mest troligt att bytas ut. Vad gäller baksidan kommer version 0.9 att ha en variant av framsidans underlag för att bättre passa ihop med denna..

Bra idé med regelsystem för träffområden, skjutregler omladdning osv. Det kommer alltsammans, mer eller mindre komplett att finnas med i 0.9 också.

Skadevärdena kommer i en del fall förändras, samtidigt som varje splitter- och spränggranat har minst 2m i basradie.

Nya vapenmodeller och tillbehör till alla vapensystem kommer också att finnas med, antingen i 0.9 eller kommande versioner. Ett experiment med ett automatiskt granatgevär kommer troligen att införas likaså, även om det inte är säkert om det blir i 0.9 eller senare.

Mycket nöje önskas med "Rekylfria vapen" !