Igår, vid tre olika tillfällen, fick jag felmeddelanden när jag försökte ansluta till servern - den "slutade svara" eller "svarade inte i tid". (Vet inte exakt vad skillnaden mellan dessa två felmeddelanden betyder, om något, för analysen men det var de två som gavs iaf.)
I två av fallen höll jag precis på att posta ett PM, om nu det kan påverka ev databaskopplingar.
Det tog ung 30-40 minuter innan jag kunde få upp forumet igen.
Eftersom ingen annan ställt frågan och jag inte såg några meddelanden etc antar jag att detta kan ha varit något som bara drabbade mig - och gissningsvis då pga PM-skickandet. (Det kändes lite som en variant på "arbetar-buggen" nämligen, men som kanske blir allvarligare om det gäller PM?)
I två av fallen höll jag precis på att posta ett PM, om nu det kan påverka ev databaskopplingar.
Det tog ung 30-40 minuter innan jag kunde få upp forumet igen.
Eftersom ingen annan ställt frågan och jag inte såg några meddelanden etc antar jag att detta kan ha varit något som bara drabbade mig - och gissningsvis då pga PM-skickandet. (Det kändes lite som en variant på "arbetar-buggen" nämligen, men som kanske blir allvarligare om det gäller PM?)