My name... is Feuflux!
<table border='0' cellpadding='5' cellspacing='0' width='600'><tr><td>
</td><td> You scored as
Nebuchadnezzar (from The Matrix). You can change the world around you. You have a strong will and a high technical aptitude. Now if only Agent Smith would quit beating up your friends.
Coming on December 1, 2005:
Your Ultimate Sci-Fi Profile: which sci-fi crew would you best fit in? The Sequel
<table border='0' width='300' cellspacing='0' cellpadding='0'><tr><td>
<font face='Arial' size='1'>Nebuchadnezzar (from The Matrix)</font></p></td><td><table border='1' cellpadding='0' cellspacing='0' width='75' bgcolor='#dddddd'><tr><td></td></tr></table></td><td><font face='Arial' size='1'>75%</font></td></tr><tr><td>
<font face='Arial' size='1'>Serenity (from Firefly)</font></p></td><td><table border='1' cellpadding='0' cellspacing='0' width='69' bgcolor='#dddddd'><tr><td></td></tr></table></td><td><font face='Arial' size='1'>69%</font></td></tr><tr><td>
<font face='Arial' size='1'>Moya (from Farscape)</font></p></td><td><table border='1' cellpadding='0' cellspacing='0' width='56' bgcolor='#dddddd'><tr><td></td></tr></table></td><td><font face='Arial' size='1'>56%</font></td></tr><tr><td>
<font face='Arial' size='1'>Galactica (from Battlestar: Galactica)</font></p></td><td><table border='1' cellpadding='0' cellspacing='0' width='56' bgcolor='#dddddd'><tr><td></td></tr></table></td><td><font face='Arial' size='1'>56%</font></td></tr><tr><td>
<font face='Arial' size='1'>Enterprise D (from Star Trek)</font></p></td><td><table border='1' cellpadding='0' cellspacing='0' width='50' bgcolor='#dddddd'><tr><td></td></tr></table></td><td><font face='Arial' size='1'>50%</font></td></tr><tr><td>
<font face='Arial' size='1'>Bebop (from Cowboy Bebop)</font></p></td><td><table border='1' cellpadding='0' cellspacing='0' width='38' bgcolor='#dddddd'><tr><td></td></tr></table></td><td><font face='Arial' size='1'>38%</font></td></tr><tr><td>
<font face='Arial' size='1'>Millennium Falcon (from Star Wars)</font></p></td><td><table border='1' cellpadding='0' cellspacing='0' width='25' bgcolor='#dddddd'><tr><td></td></tr></table></td><td><font face='Arial' size='1'>25%</font></td></tr><tr><td>
<font face='Arial' size='1'>SG-1 (from Stargate)</font></p></td><td><table border='1' cellpadding='0' cellspacing='0' width='25' bgcolor='#dddddd'><tr><td></td></tr></table></td><td><font face='Arial' size='1'>25%</font></td></tr></td></tr></table>
Which sci-fi crew would you best fit in? v1.0
<font face='Arial' size='1'>created with
QuizFarm.com</font></table>
Matrix är ok. Jag köper det.
Serenity har jag sett filmen men inte serien (Firefly alltså). Gillade filmen.
Farscape har jag aldrig sett.
Battlestar: Galactica har jag aldrig sett.
Star Trek. Tja, tycker ju inte serien är sådär jäkla skoj (nån av dom).
Cowboy Bebop har jag aldrig sett.
Star Wars kom fasligt långt ner... var ju intressant att jag passade in så dåligt i den värld jag tror jag skulle trivas bäst i (om jag fick vara jedi iaf).
Stargate har jag sett filmen och ett gäng avsnitt av serien. Vet inte varför jag inte skulle passa in där. Men jag får erkänna att jag inte minns nåt rymdskepp från den serien... (fast det gällde kanske mer grupp än skeppsbesättning här. You know what, nevermind.)