Vet inte om detta är rätt forum, men försöker i alla fall. Jag skulle vilja få tag på kvinnotennfigurer inom fantasygenren. De ska helst se ut om "vanliga" äventyrare. Kanske någon magiker, någon som strider med svärd, någon som skjuter med båge etc. Hederlig "svensson-fantasy" eller "low fantasy" helt enkelt! Inga ormar som kryper ut ur munnen, inga sjufärgade mohikanfrisyer och inga damer som springer runt i enbart trosor&bh i grottgångarna.
Har sökt på nätet men med överraskande klent resultat. Vet inte om det är jag som är för dålig på att söka eller om det helt enkelt är omodernt att ha tennfigurer till rollspel och äventyrarbrädspel. Någon som vet någon sida där man kan beställa tennfigurer av den sort jag söker? Det behöver inte vara nya figurer utan kan också vara begagnade, målade figurer.
Har sökt på nätet men med överraskande klent resultat. Vet inte om det är jag som är för dålig på att söka eller om det helt enkelt är omodernt att ha tennfigurer till rollspel och äventyrarbrädspel. Någon som vet någon sida där man kan beställa tennfigurer av den sort jag söker? Det behöver inte vara nya figurer utan kan också vara begagnade, målade figurer.