Dragon's Lair ligger väl ändå i Stockholm? Eller har jag rest mellan Göteborg och Stockholm nu i alla dessa år utan att märka det?Vicotnik said:Kolla på Dragons Lair
Du menar att de har en butik i Göteborg också? Var?Vicotnik said:Kolla på Dragons Lair
Sorry, jag som inte läser. Läste bara var köper man tärningar.Rymdhamster said:Dragon's Lair ligger väl ändå i Stockholm? Eller har jag rest mellan Göteborg och Stockholm nu i alla dessa år utan att märka det?Vicotnik said:Kolla på Dragons Lair
Man köper givetvis sina Gamescience tärningar härVicotnik said:Sorry, jag som inte läser. Läste bara var köper man tärningar.Rymdhamster said:Dragon's Lair ligger väl ändå i Stockholm? Eller har jag rest mellan Göteborg och Stockholm nu i alla dessa år utan att märka det?Vicotnik said:Kolla på Dragons Lair
"Gamescience"?Poseur said:Man köper givetvis sina Gamescience tärningar härVicotnik said:Sorry, jag som inte läser. Läste bara var köper man tärningar.Rymdhamster said:Dragon's Lair ligger väl ändå i Stockholm? Eller har jag rest mellan Göteborg och Stockholm nu i alla dessa år utan att märka det?Vicotnik said:Kolla på Dragons Lair
Game Science är högsta kvalitet.WhiteWolf said:"Gamescience"?Poseur said:
Tack men vill gärna klämma och känna på dom innan jag köper. Svårt att få en uppfattning om material och storlek online.
Förutom allt gjutskägg och märken efter ramarna, ibland mycket inkompentent bortskurna på ett sätt som förstör resten av tärningen, och att siffrorna antingen inte är ifyllda eller så är de ifyllda med en väldigt dålig färg som lätt nöts bort när man använder dem.anth said:Game Science är högsta kvalitet.
Tack för tipset! Ska kolla in där.Arvidos MC said:
Luna Lovegood said:Wizard Games och Vasa Gaming har båda tärningar, och är dessutom hyffsat rollspelar vänliga då inte Event pågår, man kan inte bara köpa tärningar, man kan fixa rollspelsgrupp göra karaktärer och diskutera rollspel i båda butikerna.
/Luna Lovegood
När magic-turneringar och liknande pågår, finns det inte plats för att hålla på med annat och på sin höjd kan man prata med personalen om att få betala, som i alla spelbutiker som har någon typ av turneringar.WhiteWolf said:Luna Lovegood said:Wizard Games och Vasa Gaming har båda tärningar, och är dessutom hyffsat rollspelar vänliga då inte Event pågår, man kan inte bara köpa tärningar, man kan fixa rollspelsgrupp göra karaktärer och diskutera rollspel i båda butikerna.
/Luna Lovegood
Hade totalt missat dessa affärer. Tack!
EDIT: Lite osäker på vad du menar med "är dessutom hyffsat rollspelar vänliga då inte Event pågår"?