Nekromanti Var kan jag köpa rollspel (från små förlag)?

Carl Ö

Warrior
Några exempel på rollspel som jag är intresserad av att köpa:

Mountain Witch, Timothy Kleinert
Dogs in the Vineyard, Vincent Baker
Steal Away Jordan, Julia Bond Ellingboe
Psi-Run, ?
Grey Ranks, Jason Morningstar

Men var köper jag dem?
Låga priser och smidiga processer är ett stort plus!

Mvh Calle

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
http://www.leisuregames.com har en del också.

Ellingboe har ett nytt spel på gång som heter "Tales of the fisherman's wife" IIRC, som jag tycker verkar bli mer intressant än Steal Away Jordan.

Dimfrost

Special Circumstances
Psi Run är inte klart, det finns som speltestversion någonstans men jag har inte ens fått tag på det. Och det var länge sedan man hörde något om att det jobbas på spelet på Story Games. Det lär nog dröja om det alls kommer, alltså.

Zire

Swashbuckler
Hur är det att handla därifrån då? Behöver man använda VISA eller dyl? Jag har börjat ge upp hoppet om att Collector's Point kommer att kunna ta in Mouse Guard.

Christoffer

It's all pig.
IPR är inte speciellt krångligt att beställa från, men ja, du behöver ha Visa/MasterCard eller absolut enklast ett paypalkonto.

Köp Mouse Guard, om det nu bara är det du är ute efter, via adlibris annars, snabbt och enkelt. Collectors hade förvisso Burning Empires inne för några månader sen, så vem vet. :gremsmile:

Oscar Silferstjerna

Doktor Snuggles urmakare
Jag har Steal Away Jordan. Det är ett ganska tunt spel tycker jag. Kan lätt komma på tio andra spel jag hellre skulle spela. Dogs in the Vineyard är däremot ett av de mest välskrivna spel jag känner till.

Burning Empires tror jag att man kan beställa från SF-bokhandelns webbutik.