Nekromanti Varför gör den så här med mig?

Jaggernaut

Hero
Ibland då jag precis har loggat in och går in på eonforumet för att läsa de nya inlägg som folk skrivit så är de inte markerade rött utan är lika gula som alla andra, något jag stör mig oerhört på (har hänt att jag missat svar till mina inlägg pga detta). Sedan då jag går in på andra forum så är de nya inläggen markerade rött. Jag går in på eonforumet först så kanske det är så att det är det första forumet jag går in på som inte vill visa röda inlägg... hmm jag måste testa och gå in på något annat forum först nästa gång. Värt (kanske) att nämna är att jag kör med expanderad trådvisning.

Så, varför händer detta mig? Vad gör jag för fel?

Jaggernaut grinig och lättretad

Rickard

Urverk speldesign
"Ibland då jag precis har loggat in och går in på eonforumet..."
Ja, det där kan jag inte göra så mycket åt än att bara beklaga sorgen..

"...så är de inte markerade rött utan är lika gula som alla andra, något jag stör mig oerhört på..."
Jag med.. Tror jag har tagit upp det och fick svaret att det kan lagga såpass att det fular sig eller något sådant..

Ett tips är att när du besöker ett forum som folk skriver på frekvent och du bara möter en gul syn, är att du tittar på datumet för tråden istället.. Ingen bra lösning men ändå.. Jag har också missat inlägg på att forumet strular (och jag kör med minimerad trådvisning, platt visning och Firefox)..

/Han som antagligen sprider missannigar i andra stycket

Selly

Level 5 Laser Lotus
Fattigt tips...

När det där händer mig (vilket det ofta gör när Opera inte vill vara med längre, och istället bestämmer sig för att dö) så brukar det lösa sig om jag loggar ut och sen in igen. Jag misstänker dock att både du och Han provat denna synnerligen enkla metod, så det här tipset lär väl knappast lösa några problem.

Jaggernaut

Hero
"Ibland då jag precis har loggat in och går in på eonforumet..."
Ja, det där kan jag inte göra så mycket åt än att bara beklaga sorgen..
Nä, att jag är hemsk och beklagansvärd :gremwink: