nomardiculdacar
Warrior
Jag läste i Codex att två supplement var på gång,
Arixona/New Mexico och Wyoming/Montana, men av det jag läste där verkade det inte finnas så värst mycket nytt i böckerna, bara "ur malpåsen".
Arizona beskrivs där som:
•"3 klassiska äventyr (Vem klämtar klockorna för?, Hämnaren, Raton Pass)." varav både klockorna och Raton Pass fanns på CD-skivan i Westernboxen.
•"64 sidor kampanjmaterial", räknas materialet till äventyren in då?
•"9 kartor", kan vara roligt för en kartofil som jag,
•"42 illustrerade slp:s"-några nya förutom de i äventyren?
•"9 vapen" antagligen från Holby & Stock, som också fanns på CD:n.
Och Wyoming innehåller:
•"3 klassiska äventyr"-från CD-skivan & ett gammalt Codexnummer.
•"10 kartor" tolkar jag som max 8 "nya" kartor, eftersom äventyren innehöll minst två kartor...
•"33 illustrerade slp:s"-förutom de som finns med i äventyren?
Med andra ord är jag skeptisk. Misstolka icke, jag gillar verkligen allt ni gör för spelet och ser fram emot fler supplement-övertyga mig!
Eller som Magicspelarna säger: Värt?
Arixona/New Mexico och Wyoming/Montana, men av det jag läste där verkade det inte finnas så värst mycket nytt i böckerna, bara "ur malpåsen".
Arizona beskrivs där som:
•"3 klassiska äventyr (Vem klämtar klockorna för?, Hämnaren, Raton Pass)." varav både klockorna och Raton Pass fanns på CD-skivan i Westernboxen.
•"64 sidor kampanjmaterial", räknas materialet till äventyren in då?
•"9 kartor", kan vara roligt för en kartofil som jag,
•"42 illustrerade slp:s"-några nya förutom de i äventyren?
•"9 vapen" antagligen från Holby & Stock, som också fanns på CD:n.
Och Wyoming innehåller:
•"3 klassiska äventyr"-från CD-skivan & ett gammalt Codexnummer.
•"10 kartor" tolkar jag som max 8 "nya" kartor, eftersom äventyren innehöll minst två kartor...
•"33 illustrerade slp:s"-förutom de som finns med i äventyren?
Med andra ord är jag skeptisk. Misstolka icke, jag gillar verkligen allt ni gör för spelet och ser fram emot fler supplement-övertyga mig!
Eller som Magicspelarna säger: Värt?