"varför skrivs det så lite jämfört med eon/n2 forumet???"
Den främsta anledningen är nog att Eon-forumet är besudlat med en massa pajsare som fyller det forumet med dynga.
Den andra anledningen är att Eon-forumet är (förmodligen?) nätets största och mest självklara forum för utbyte av Eon-idéer. Skräckforumet "konkurrerar" med Shrecknet, som jag misstänker är en mycket bättre plats att ventilera WoD-information på. Vill man prata om CoC eller Little Fears så finns det säkert "konkurrerande" sidor på internationella forum, så det bidrar också till att matta ut inläggen här hos oss. Ska vi prata om svenska rollspel så är det dessutom så att Eon är nästintill sprudlande nytt och fortfarande levande jämfört med det senaste svenska skräckrollspelet; Kult. När Phobia kommer så kommer det säkert bli mer livat här.
Resultatet blir att det mest är generella skräckinlägg och lite småfrågor som postas här. Och generella skräckinlägg är svåra att skriva, så de är sällsynta.
---
Vad jag tycker är en betydligt intressantare fråga, det är varför så många av de riktigt bra inläggen och diskussionerna har funnits på just skräckforumet? Jag menar iaf att Skräckforumet tillsammans med Rollspelsmakande och det genrella Rollspel-forumet är de i särklass tre bästa forumen när det gäller kvalitativa och tänkvärda inlägg.
Det är ju ändå det som räknas.
/Rising