regelslaktaren
Hero
Efter att ha läst diskussion nedan tänkte jag att det här förtjänar en ny tråd...
Visst dräller det av folk som skapar sina egna fantasyvärldar, det är det här forumet ett bra bevis på, men vad som slog mig är:
Varför? Vad vill folk med sina alster?
För, som det sades nyligen, det finns inte mycket plats kvar intill Eon o DoD.
Jag skapar mitt spel därför att jag har för mycket bra idéer som inte lämnar mig ifred. Men det är ändå bara ett hopplock av saker jag tycker om, lite lagom omstuvade. Det enda som jag har skapat från ingenting är stridssystemet, o då tar man ändå skada som i Kult (ungefär).
Så vad vill ni andra? Varför håller ni på med det här?
Vill ni bli publicerade (klart man vill!), eller ska ni spela med vänner, eller vill ni ha en klapp på huvudet....
eller som jag, har mycket fritid o många idéer....
Visst dräller det av folk som skapar sina egna fantasyvärldar, det är det här forumet ett bra bevis på, men vad som slog mig är:
Varför? Vad vill folk med sina alster?
För, som det sades nyligen, det finns inte mycket plats kvar intill Eon o DoD.
Jag skapar mitt spel därför att jag har för mycket bra idéer som inte lämnar mig ifred. Men det är ändå bara ett hopplock av saker jag tycker om, lite lagom omstuvade. Det enda som jag har skapat från ingenting är stridssystemet, o då tar man ändå skada som i Kult (ungefär).
Så vad vill ni andra? Varför håller ni på med det här?
Vill ni bli publicerade (klart man vill!), eller ska ni spela med vänner, eller vill ni ha en klapp på huvudet....
eller som jag, har mycket fritid o många idéer....