Nekromanti varför

Helmgast
För att det är respekt!

Har själv 6 grundböcker, men ska nog skänka bort en...

Allvarligt talat, man kan inte va online hele tiden, dessutom så går forumet mycket långsammare än att slå i en bok (däremot inbjuder forumet [alltför sällan] till djuplodade diskussioner).

Men det är sant, lite hängande på forumet kan va lärorikt. Om man frågar rätt grejer vill säga.

didde

Veteran
Re: För att det är respekt!

jag vet själv att det inte går...fick bara lust att vara lite ironiskt:) men tydligen inte uppskattat.... får väl sova eller nått istället :gremtongue:

fast det är ju sant....man lär sig en hel del här :gremlaugh:

Pendragon

Swashbuckler
Re: *suck*

Som vanligt är det nån som fortfarande inte förstått att totalt ovidkommande, poänglösa inlägg inte uppskattas här.

Sen kan det ju också vara så att folk förstod, men helt enkelt inte tyckte att du var rolig. Faktiskt.

/Joel

didde

Veteran
Re: *suck*

jodå...det har ag förstått för länge sedan....

men jag ber väldigt mycket om ursäkt för mitt klanteri...om du nu skulle känna dig bättre....

iof så hade den en poäng....men jaja....

(end of tråd)

Helmgast

Tror inte att jag var lite med glimten i ögat jag med?

Ville bara skryta med min samling. Få har fler (typ de som skrev Eon och handlare).

Bara titeln på mitt inlägg var lite halvoseriös.

DAKRilla

Hero
För mycket regeldiskussioner?

Kanske var det något sådant du syftade på? I sådana fall håller jag nog med dig, trots att jag till viss del gillar sådant. Men de regeldiskutioner som uppstår här är oftast verkligen inte intressanta.

didde

Veteran

hehe :gremlaugh: jodå...visst förstod jag det på en viss nivå...men det var inte dig jag mena om att ingen förstod ironi...folket som klagar på att jag tycker att detta är ett bra forum....de var de jag suckade åt...

didde

Veteran
Re: För mycket regeldiskussioner?

alltså....det jag syftade på var att detta forum var ett bra forum...fast jag ville säga det mer på ett ironiskt sätt :gremlaugh:
för alla här håller väl med att det är ett bra forum? kanske jag sa det på fel sätt trots allt...

men vissa regeldiskutioner är som sagt väldigt tråkiga, men vissa kan även lyfta ens kunskaper lite.

men, men. kanske ska säga som det är istället för att leka klurig

- Detta är ett bra forum, sa jag med en vanlig ton på min röst.

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Tråden låses.

Denna tråd är irrelevant och ovidkommande. Den har ingen som helst potential till att sporra intressant diskussion utan tar bara upp plats på Eonforumet.

/Naug, modererar