Om du känner...
...dig påhoppad av Krille, rekommenderar jag att du tar upp detta med en annan moderator, eller med Gardener, som är chef här. De kan säkert hjälpa dig att komma vidare med ditt klagomål. Men... om det gäller att Krille skulle ha kallat dig en idiot, så tror jag inte att du kommer särskilt långt, eftersom jag inte ser att Krille nånstans har kallat dig en idiot. Om du hänsyftar till hans signatur, har Krille haft denna GENERELLA sigantur ett litet tag (han brukar byta lite då och då), och den är INTE riktad till dig, utan bifogas ALLA Krilles mess. Jag vill också påpeka att det INTE är ett straff att få en tråd flyttad, det händer titt som tätt, för att göra det lättare för de som är intresserade av vissa ämnen att hitta trådarna. Till exempel, om det handlar om Eon, är det fler personer som är intresserade av att diskutera detta på Eon-forumet. En service helt enkelt. Slutligen, även om du känner dig utpekad av Krille, ursäktar det INTE ditt språk och ditt uppträdande på något sätt. Med vänlig hälsning /Magnus