Nekromanti Vars är mina monsterslaktarpoäng

Jaggernaut

Hero
Ja egentligen är det väl inte därför jag skrev detta inlägg men varför har vissa med det i sin profilbeskrivning medan andra inte har det? (har inte hittat något mönster, finns det ett mönster?)

På förstasidan till forumet längst ned där man kan läsa om 'extra information' så ser man att det nu finns nästan 6000 (5878 då jag skriver detta inlägg) användare. Då tänker man (åtminstone jag) shit vad många! Det måste ju förekomma en väldans mängd diskussioner och allt sådant som förekommer på ett forum (vilket det förövrigt förekommer) men man blir lurad av det antal registrerade användare som finns eftersom många inte är aktiva. Drygt 2000 (2141 just nu iaf vilket blir ungefär 36,4% av alla användare) användare har noll/zero/nada xp. Hur kan det egentligen förekoma sig, varför registrerar sig så många utan att inte ens skriva ett litet sketet inlägg?

Någon annan som har funderat över det eller ens märkt att det förehåller sig så? Eller är det bara jag: som är dum och inte vet varför/som ens bryr/som är ute efter lite mer xp?

<font face="kartika"><font size="1">F ö är det jag som ligger på 193:e plats i antalet xp</font size></font face>

DODswe4

Hero
Jag har ställt samma fråga, svaret är ganska enkelt, dom vill ha vissa inställningar och lässer bara vad som står u diskusitionerna och lägger sig inte i.

Ang monsterslakt poäng är det bara söka ute på framsidan på Monsterslakt, titta på Några Nya funktioner och gå genom den linken till Monsterslakt och slakta monster. Eller så trycker du här

Jaggernaut

Hero
Hehe...[ANT+OT]

...det där var nästan kul. Jag utmanade dig. Synd att man inte kan få minus :gremfrown:

Jag som hela tiden trott att man bara fått fylla i den själv och sedan var det klart med det :gremblush:

DODswe4

Hero
Re: Hehe...[ANT+OT]

hmmm, kan du utamana mig? kanske det är. Men jag skulle döda monster inte människor, i alla fall i början. Dessutom är det elakt att försöka döda mig "snyft"

Helt fel, eller ja nästan i alla fall.

Jaggernaut

Hero

kan du utamana mig?

Du kunde döda mig iaf :gremfrown:

Men jag skulle döda monster inte människor, i alla fall i början.

Det är lite försent nu. Jag dödade en hamster plus något mer som jag fick en xp av sen fick jag dyngstryk av alla andra monster jag prövade på. Då dödade jag en "människa" för att sedan bli spöad av någon med mindre poäng än mig :gremmad:. Nu har en poäng så monster är ganska svåra att döda.

Dessutom är det elakt att försöka döda mig "snyft"

Förlåt :gremblush:

Jaggernaut

Hero

Eh jag klarade alla monster på under en halvtimme

Jaha jag valde väl fel monster kanske. Läste det där med att monsterna går i ordningsföljd pga hur mäktiga de är då jag hade ett poäng så att då var det redan lite försent.

edit: vänta lite nu!? nu dör ju alla monster som på räls. Kobolden drev mig på flykten flera gånger då jag hade 6-7 poäng med då jag hade typ 3-4 slaktade jag den så mycket att det var riktigt läbbigt att se på! Ha! jag är ond!