Brukar du ge ditt andra konto beröm och medhåll? Det är klass.Storuggla said:Åttonde. Jag är en sock puppet.
Storuggla, guess for whom
Det riktigt avancerade är att regga ett puppet-konto för att angripa sitt egna inlägg med så dåliga argument att man ska vinna alla diskussioner.rjonas said:Brukar du ge ditt andra konto beröm och medhåll? Det är klass.Storuggla said:Åttonde. Jag är en sock puppet.
Sapient said:Det riktigt avancerade är att regga ett puppet-konto för att angripa sitt egna inlägg med så dåliga argument att man ska vinna alla diskussioner.rjonas said:Brukar du ge ditt andra konto beröm och medhåll? Det är klass.Storuggla said:Åttonde. Jag är en sock puppet.
(Och det är frustrerande när man inte gör det, för att folk håller med puppeten. Men nu ska jag inte avslöja preskriberade synder...)
Du är så söt PedobearKraetyz said:Åttonde och nionde, men jag pratar inte på teatrar.
Så, det finns en Bizarro-Sapient som väntar på att komma ut i internet? Fattar iafSapient said:Just detta ÄR nog faktiskt preskriberat då det skedde på en BBS, innan det fanns några riktiga webbaserade communities att tala om. Och det började oskyldigt - som ett experiment för att se om kvinnor bemöttes annorlunda i debatter startade jag ett konto under ett kvinnligt alias.
Men eftersom jag var en av de flitigaste debattörerna på hela BBS:en, så blev det till slut ohållbart att undvika att svara på mina egna inlägg. Och när jag väl skulle göra det, tyckte jag att jag var smart att välja riktigt dåliga argument. Och fick nesligen se mig själv besegrad av mitt alter-ego!
Ehm, om man sk vara petig så betyder inte Off Topic-forumet att du ska vara OT.. Men ditt inlägg är inte heller OT.sapient said:Var först rädd att detta skulle bli lite off-topic för tråden. Men sen insåg jag att tråden ju faktiskt ligger i off topic-forumet, så hur kan det bli mer OT?
Och sen insåg jag att ju mer jag breder ut mig om mig själv i någon annans tråd, desto mer kvalar jag in som "attention whore" - och då är vi ju genast tillbaka i trådens ämne igen...
"Nerds who go overboard shen a girl is online"?Persson said:Ingen aning var jag hamnar.
Vem är jag? Newbs in limbo?
+1Dante said:I run this shit.