Nekromanti Vart är du i Dantes Internet?

solvebring

Superhero
Paxen said:
Nu är jag lat och orkar inte göra om inlägget. Men du kan ju trycka på filhanterare och få upp filen i browsern?
Hehehe...

Det är ju det jag gjort.
"Självklart" kollar jag inte den bifogade filens thumbnail. Då vore det omöjligt. Nej, jag menar faktiskt originalstorleken.

Well, tror jag lyckats tyda allt och hur som helst blir jag ändå en 2nd Circle. No less, no more.

Å andra sidan vore det coolare att ställa sig frågan: "Vad anser andra att jag är?" :gremwink: Fast det vetefan om man vill veta.

!Paxen

Swashbuckler
solvebring said:
Paxen said:
Nu är jag lat och orkar inte göra om inlägget. Men du kan ju trycka på filhanterare och få upp filen i browsern?
Hehehe...

Det är ju det jag gjort.
"Självklart" kollar jag inte den bifogade filens thumbnail. Då vore det omöjligt. Nej, jag menar faktiskt originalstorleken.

Hmm, ja jag kan se den ganska bra och jag har glasögon. Går det bättre med den här?

solvebring

Superhero
Paxen said:
solvebring said:
Paxen said:
Hehehe...

Det är ju det jag gjort.
Yeah, nu har jag ju ändå läst allt, trots att jag fick glo på somliga rader en stund. Men i alla fall, tack, ja den här är klart tydligare. :gremsmile:

... svarar solvebring som trodde att han också hade bra (iaf någorlunda) syn.

Hmm, ja jag kan se den ganska bra och jag har glasögon. Går det bättre med den här?

!Paxen

Swashbuckler
solvebring said:
Yeah, nu har jag ju ändå läst allt, trots att jag fick glo på somliga rader en stund. Men i alla fall, tack, ja den här är klart tydligare. :gremsmile:

... svarar solvebring som trodde att han också hade bra (iaf någorlunda) syn.

[/quote]

Trodde först att det var någon pik :gremlaugh: Bra att det fungerade bättre

Möller

Hubert Hortlax
Haha! Jag fick vandra en bit ner innan jag började känna igen mig. Det är inga starka kopplingar, men något antar jag.

Nere i åttonde cirkeln hittar vi »People who asks for advice but don't listen«. Här tänker jag bl.a på senaste Dieselhjärta, där jag föreställer mig att jag framstår som just denna typ av människa.

I samma cirkel, en bit längre ner, finns så »False personas/sockpuppet«. Ibland känner jag mig som en livs levande sockpuppet till en annan forumit. Gissa vilken.

!Paxen

Swashbuckler
Möller said:
Haha! Jag fick vandra en bit ner innan jag började känna igen mig. Det är inga starka kopplingar, men något antar jag.

Nere i åttonde cirkeln hittar vi »People who asks for advice but don't listen«. Här tänker jag bl.a på senaste Dieselhjärta, där jag föreställer mig att jag framstår som just denna typ av människa.

I samma cirkel, en bit längre ner, finns så »False personas/sockpuppet«. Ibland känner jag mig som en livs levande sockpuppet till en annan forumit. Gissa vilken.

Tycker nog att alla kan hitta >>något<< som påminner om dem själva.

Nabu

Warrior
Ja, jag är mest förvånad över att jag hamnade så långt upp. Det är nog för att det inte fanns någon cirkel för elitister.

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Nabu said:
Ja, jag är mest förvånad över att jag hamnade så långt upp. Det är nog för att det inte fanns någon cirkel för elitister.
Hade det funnits skulle jag nog känt mig hemma där :gremsmile:

Nu kvalar jag nog närmast in som attention whore och spelling & grammar nazi (även om jag är språkamatör jämfört med många andra så rättar jag gärna efter vad ag kan).

Übereil

Swashbuckler
Jag har ingen aning om var jag hamnar på den där listan. Jag får en känsla av att jag inte borde vara på den överhuvudtaget.

Så utöver vad jag nu är så är jag väl antagligen arrogant också.

Iof, jag gillar Nazistexempel, men hatar å andra sidan (hur folk använder) Godwins lag, då alla mina Nazistexempel är fullt relevanta för de diskussioner där jag använder dem. Dessutom är det liknelser jag använder, inte jämförelser så jag triggar egentligen inte heller Godwins lag.

Übereil