Nekromanti Vart kan man köpa A&A miniatures?

Har funderat på att köpa Axis & allies miniatures sedan det kom ut... jag hade tänkt att köpa det vid SF bokhandeln... men nu hade de tydligen klantat sig när de och beställt in alldeles för få förpackningar så de tog slut direkt under Stockholms spelkonvent där spelet släpptes. Nu undrar jag om det finns någon annan svensk leverantör än SF bokhandeln? Så att man slipper att vänta i 1-2 veckor som det enligt SF bokhandeln kommer att ta innan en ny leverans kommer in.

Storuggla

Champion
Re: Nope... I've got nothing

Jag befinne rmig i samma sits som dig, så om du hittar något så kan du väl säga till, och så gör vi likadant.

Storuggla, ville köpa men kunde inte

Snow

Swashbuckler
Det hjälper väl inte dig men...
jag plockade upp tre boostrar i Lund. Snubben i affären hade köpt in 12 lådor och vi köpte direkt 8 av dem. Dock verkar det vara något fuffens med starboxarna för det hade han inte fått. Jag hoppas att det var en felskeppning och inte att de tryckt för få lådor. Reglerna och kartor finns på nätet så det funkar utmärkt att spela men man vill ha pappersreglerna och originalkartorna. Våra hexar blev lite väl små och de största stridsvagnarna (våra största är Crocodile och Tiger).