Nekromanti Vart kan man köpa VTM regelböcker?

Nissiku

Veteran
Nu när requiem dragit igång och helt stört ut produktionen, vart är närmaste webbshop som har kvar Masquerade och KoTE prylar?

Någon som vet? Har kollat runt på sfbokhandeln, tradition, hobbygames men hittar verkligen inget. Kan det vara så illa att man måste köpa begagnat?

Terrasol

Veteran
"Nu när requiem dragit igång och helt stört ut produktionen, vart är närmaste webbshop som har kvar Masquerade och KoTE prylar?"

Golem verkar ha lite masquerade åtminstone

http://www.golem.se/

// Terrasol

Havoc

Swordsman
Du kan nog riskera att få köpa begagnat. Sen har jag sett en hel del till gamla WoD billigt på konvent, där affärerna ofta tar chansen att rea ut sånt som är över.

Ett alternativ är att köpa de gamla böckerna som pdf på www.drivethrurpg.com

Nissiku

Veteran
Kollade in Golem, men de hade mest sourcebooks vilket jag har en hel drös av i biblioteket hemma.

Hittade VTM 3rd ed rulebook på amazon, men kindred of the east rulebook verkar lite smådryg att få tag på.

Att köpa som pdf är egentligen inget alternativ för mig, tycker det är alledels för svårt att läsa från skärmen. Nu hittar jag iofs inte ens begagnad version av KoTE så det kanske blir som pdf ändå.

Kanske man kan ringa runt till lokala spelbutiker och höra om dom har nåt. Ska kolla upp det där med konvent också.