besök akademibokhandeln i Jönköping. De ska enligt uppgift (google) iaf sälja neogames och järnringens produkter.Sockis said:Som namnet säger så undrar jag vart i sveriga man kan skaffa sig en fräsch utgåva av dungeons and dragons core book med mera?
Helst i närheten av Jönköping, men annars överhuvudtaget?
Eh? Var det inte D&D som efterfrågades?Persson said:besök akademibokhandeln i Jönköping. De ska enligt uppgift (google) iaf sälja neogames och järnringens produkter.Sockis said:Som namnet säger så undrar jag vart i sveriga man kan skaffa sig en fräsch utgåva av dungeons and dragons core book med mera?
Jo men om man köper in EON och Mutant så borde man ju fan köpa in D&D.Necross said:Eh? Var det inte D&D som efterfrågades?Persson said:besök akademibokhandeln i Jönköping. De ska enligt uppgift (google) iaf sälja neogames och järnringens produkter.Sockis said:Som namnet säger så undrar jag vart i sveriga man kan skaffa sig en fräsch utgåva av dungeons and dragons core book med mera?
Hajjar inte riktigt problemet. Om man bor i Jönköping och har internet kan man surfa in på adlibris och shoppa loss - se http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=0786948671