Nekromanti Vart kan man skaffa?

Sockis

Veteran
Som namnet säger så undrar jag vart i sveriga man kan skaffa sig en fräsch utgåva av dungeons and dragons core book med mera?
Helst i närheten av Jönköping, men annars överhuvudtaget?

Fienden

Hero
Vet att Helges Håla i Växjö säljer. SF-bok i Stockholm (tror finns in GBG också) borde också ha. Annars är det bara att beställa från SF-bok, inga problem med dem.

tull

Hero
Sockis said:
Som namnet säger så undrar jag vart i sveriga man kan skaffa sig en fräsch utgåva av dungeons and dragons core book med mera?
besök akademibokhandeln i Jönköping. De ska enligt uppgift (google) iaf sälja neogames och järnringens produkter.

Necross

Swashbuckler
Persson said:
Sockis said:
besök akademibokhandeln i Jönköping. De ska enligt uppgift (google) iaf sälja neogames och järnringens produkter.
Eh? Var det inte D&D som efterfrågades?

Hajjar inte riktigt problemet. Om man bor i Jönköping och har internet kan man surfa in på adlibris och shoppa loss - se http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=0786948671

tull

Hero
Necross said:
Persson said:
Sockis said:
Eh? Var det inte D&D som efterfrågades?

Hajjar inte riktigt problemet. Om man bor i Jönköping och har internet kan man surfa in på adlibris och shoppa loss - se http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=0786948671
Jo men om man köper in EON och Mutant så borde man ju fan köpa in D&D.

Sockis

Veteran
Tack för alla svar =)
Vad jag har förstått så söljer dock inte akademibokhandeln rollspel längre, dom har tagit bort det och hade det inte sist jag var där.
Men ska kolla allt annat som sagts, tack så mycket =)

solvebring

Superhero
Är näthandel via webbshoppar och dylikt ett problem?
Annars finns det ju en uppsjö sådana (eller spelbutiker i andra delar av landet som är tillgängliga på det viset) och du kan få lite länkar om du vill.