Nekromanti Vart tog alla hjältar vägen?

G

Guest

Guest
När jag var ett litet gli, så var Anders Blixst våran hjälte. Men nu några år senare så ser man inte röken av honom /images/icons/sad.gif

Jag vill ha Blixt Anders /images/icons/frown.gif!

Eller är detta forum dömt att vara i händerna på andra handens konstruktörer?

Jag vill ha Blixt anders nu /images/icons/mad.gif Annars skriver jag inte ett inlägg till ...

Riddaren

Swashbuckler
Han dyker upp ibland. Och då främst på Gondica-forumet.

Sedan har han ju för något halvår sedan blivit far, så han har lite annat att tänka på oxå...

Riddaren

Krille

Super Moderator
"När jag var ett litet gli, så var Anders Blixst våran hjälte. Men nu några år senare så ser man inte röken av honom"

Du ställer helt fel frågor. Själv undrar jag var hjältar såsom Lars-Åke Thor tog vägen.

Men sanningen är mycket enkel: <small>(temat till Galaxy Quest sätter igång med en stillsam hornfanfar)</small> Hjältar dör inte. Hjältar försvinner inte. <small>(temat tar fart med en hel bleckblåsorkester)</small> Hjältar kommer alltid tillbaka i nya skepnader. En del blir äldre. Andra får efterträdare. Alla är de redo att kämpa vid fronten för din hobby! Se dem här på, rollspel.nu, gamla och nya favoriter som Rosen, Gillbringarna, Krille, Riotminds, Neo-Marco <small>(dramatiskt crescendo)</small> och många andra!

Johan K

Gammal & dryg
Kommer flera !

Hjältar kommer & går, de flesta består som t. ex Anders Blixt.
Men som tur så är det ju fler a som är på G att bli stjärnor på rollspelshimelen.

G

Guest

Guest
Woopiiieee

Hur kude jag missa det? TACK/images/icons/laugh.gif

Riddaren

Swashbuckler
Är det inte osportsligt...

...att ange sig själv? /images/icons/wink.gif

Men du är en hjälte...men tycker inte Gillbringarna skall i det facket...de är ju gudar /images/icons/wink.gif

Riddaren

Rosen

Myrmidon
Sedan har han ju för något halvår sedan blivit far,

Ett drygt år sedan; Elin Blixt kan både gå och säga "Näh!" nuförtiden (men hon får inte spela rollspel än - kan stoppa tärningarna i munnen). Och hon har ju en storasyster...

--
Åke