Nekromanti Varulv 666 - Runda 1

Konrad Konvalj

Myrmidon
Re: UNFAIR

Spider said:
Jag har argumenterat varför jag vill hänga dig (Basse) i flera av dom, samt att vad jag ser så är jag den enda som har en röst på dig
Det är ju dumt att hänga Basse. Därav röstar ingen på honom. Vi bybor vinner mer på att behålla Basse den här rundan (punkt slut).

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler

Basenanji said:
Ja, jag bara väntade på att någon skulle ställa sig upp och säga att jag INTE var siare.

Du kanske har en annan kandidat? :gremgrin:

Nu tror jag att du och dina polare jobbar efter principen: "Visa byn hur knäpp Basse är! De kommer aldrig tro på att han kan ha sagt allt det där under första rundan!"

Betyder det att ni INTE kommer döda mig? Men hur ska ni då göra med mitt siande?

Vad hade du för fråga för övrigt? Jag sarar mer än gärna.

Men så har jag ju inget att dölja heller...

:gremlaugh:
Vad jag ser så är jag den enda som vill ha ut dig, det är ingen annan som hänger med på mitt tåg som du uttryckte det.
Du spelar skit dumt det har du sagt själv.

Det är helt underbart hur dumma folk kan vara ibland, men men jag börjar bli arg AFK nu så jag tänker ta en paus från det här nu och fokusera på jobbet då det är sista dagen med min kollega innan han går i pension.

Xyas

Swashbuckler

Konrad Konvalj said:
Det är ju dumt att hänga Basse. Därav röstar ingen på honom. Vi bybor vinner mer på att behålla Basse den här rundan (punkt slut).
+1

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler

Konrad Konvalj said:
Spider said:
Jag har argumenterat varför jag vill hänga dig (Basse) i flera av dom, samt att vad jag ser så är jag den enda som har en röst på dig
Vad tjänar vi på att behålla någon som skapar kaos och utger sig för att vara siare. Basse är min Nr 1 ulv kandidat.

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler

Basenanji said:
Du kanske har en annan kandidat? :gremgrin:
Det är totalt underbart hur du har lyckats flumma ur och få majoriteten att tro att du är siare och nu kommer inte den riktiga siaren kunna gå ut med det. Fantastiskt, mycket vackert ulv spel från dig.

Ond bråd död

Swashbuckler

Alltså jag fattar inte riktigt. Jag är nog för korkad för det här spelet. Basse har agerat ulvbete på nåt vis. Spider blir lite skummare, men !Paxen bör ju inte vara ulv i så fall. !Paxen var ju tydlig att påpeka kraschen. Eller minns jag fel?

Jag får fundera, känner att allt är över min nivå nu.

Basenanji

Postd20modernist
SPIDER SVARA!

Spider said:
Det är helt underbart hur dumma folk kan vara ibland, men men jag börjar bli arg AFK nu så jag tänker ta en paus från det här nu och fokusera på jobbet då det är sista dagen med min kollega innan han går i pension.
Öh, blir du förbannad på riktigt kan vi lägga ner med en gång. Så jävla viktigt är det inte att spela varulvsspel för mig. Peace.

Men du, jag VET att jag är siare. och du påstår att jag inte kan vara det.

Vi ger dig rätt för ögonblicket...till och mer än så.

Vi säger att det är precis som du tror!

1) Vilka är varulvarna isf?

2) Vilka skulle du gröna?

3) Vilka skulle du vilja att den "riktige" siaren siar?

4) Vad borde vi outa?

5) Vad borde vi INTE outa anser du?

6) Om du har rätt och jag är värsta bluffen borde du verkligen svara på de här frågorna så att folka kna genomskåda mig lättare.

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler
Re: SPIDER SVARA!

Basenanji said:
Spider said:
Öh, blir du förbannad på riktigt kan vi lägga ner med en gång. Så jävla viktigt är det inte att spela varulvsspel för mig. Peace.

Men du, jag VET att jag är siare. och du påstår att jag inte kan vara det.

Vi ger dig rätt för ögonblicket...till och mer än så.

Vi säger att det är precis som du tror!

4) Vad borde vi outa?

5) Vad borde vi INTE outa anser du?

6) Om du har rätt och jag är värsta bluffen borde du verkligen svara på de här frågorna så att folka kna genomskåda mig lättare.
Basenanji, !Paxen och unfair som jag har skrivit tidigare är min topp lista över de jag tror är ulvar.

Tyr.

!Paxen som första val unfair som andra.

4) Vad borde vi outa/INTE outa anser du??
Det man känner passar för tillfället, då jag inte har något som baserar sig på information gällande namn,utrustning,yrke eller något annat så spelar det inte mig någon roll.

Namn verkar vara det enda som avslöjar änglar så det kanske man ska hålla på om det finns två till.

Konrad Konvalj

Myrmidon

Okay.

Lite snabb Kånkelmania:

Vi hänger Vimes. Det ger oss mycket i Basse-frågan. Vimes må vara Ragnar men han har ju rakt av inte spelat sitt A-game denna runda så "behovet" av en skarp Vimes är inte så stort och han lär inte ha en powerroll av något slag.

Spider är annars ett fresht alternativ. Han är Lucifer och säger att han inte fallit. Är vi inne på 1600-tal så borde han ju rimligen ha gjort det (men nu kan ju inte jag min religion). Har han inte fallit finns det ju en risk att han gör det och då slirar det kanske lite i vårt maskineri. Sen är ju Spider helt obstinat på att hänga vår bybo nr1. Basse har ju gjort ett enormt jobb och går det minsta lilla fel så ryker han i runda 2. Alltså är det en jätteseger för byn att behålla honom och det tycks inte Spider förstå.

!Paxen har scum tellat en del så han är inte en dålig backup.

Vicotnik som jag haft rätt högt upp på min lista länge har spelat upp sig. Han har hittat skärpan vill jag påstå. Namnet Maja ger oss ju inte så värst mycket, men han har inga band till Vimes.

Röst: Ingen

Motiveras med: För byns vinning spelar det inte så värst stor roll om vi behåller 50/50 !Paxen till runda 2.

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler

Det är väll inte så jävla konstigt att jag börjar bete mig konstigt då jag har Sia ondska som förmåga och börjar bli jävligt konfunderad över att det nu ska finnas 3 sia förmågor i spel.

Konrad Konvalj

Myrmidon

Spider said:
Basenanji, !Paxen och unfair som jag har skrivit tidigare är min topp lista över de jag tror är ulvar.

Tyr.

Så dina "riktiga" siare är de samma som dina ulvar?

Konrad Konvalj

Myrmidon

Konrad Konvalj said:
Spider said:

Tyr.

Så dina "riktiga" siare är de samma som dina ulvar?
Sorry. Läste lite snabbt där.

Xyas

Swashbuckler

Spider Jerusalem said:
Det är väll inte så jävla konstigt att jag börjar bete mig konstigt då jag har Sia ondska som förmåga och börjar bli jävligt konfunderad över att det nu ska finnas 3 sia förmågor i spel.
wtf? Kan du förtydliga det där. Du är alltså en siare?

Var får du 3 siare ifrån?

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler

xyas said:
Spider Jerusalem said:

Var det inte någon som kunde sia utrustning?

Xyas

Swashbuckler

Spider Jerusalem said:
xyas said:
Spider Jerusalem said:

Basenanji

Postd20modernist

Spider said:
Ajdå. Den sved lite i mitt varulvsspelsinne.

Jag kan INTE minnas att någon har sagt något sådant.

Men nu har du min förståelse om du måste rusa iväg och tacka av din kollega! :gremwink:

Konrad Konvalj

Myrmidon

Spider Jerusalem said:
Lyfter fram det här istället för det andra.

Okay.

Om du nu har den här förmågan så är det ju fortfarande en seger att behålla Basse. Han kommer ju inte att knäcka byn på något vis och det tror jag även du är helt med på. Din reaktion är ju rätt hård och du har fallit in i en jakt efter Basse (precis så som jag brukar göra), men om vi sköter det hela rätt nu Spider så kommer det gynna byn i en förlängning.

Spider Jerusalem_UBBT

Swashbuckler

Basenanji said:
Spider said:
Ajdå. Den sved lite i mitt varulvsspelsinne.

Jag kan INTE minnas att någon har sagt något sådant.

Men nu har du min förståelse om du måste rusa iväg och tacka av din kollega! :gremwink:
ODB tror jag det var runt sida 20 i 25 post/sida