Jo jag såg att du han ändra röst efter att jag postade mitt inlägg. Och just nu känner jag mig väldigt osäker i det drev som går mot Unfair så upplever jag mer parten av deltagarna som bybo aktifa medan i drevet mot !Paxen så finns både unfair som jag inte rikigt hängt med på vilka grunder han är misstänkt, OBD som jag ser som en potentiel kanditdat till ulv samt xyas som jag inte har någon koll på.Vimes said:Check. Det finns inget att säga om xyas eftersom att han är xyas och inte spelar på ett sätt som säger något om honom som ulv eller inte. Jag är dock villig att köpa att vi borde gå på konkreta scum tells i första hand. Och då är unfair mitt val. Se tidigare inlägg.Vicotnik said:Unfair och xyas har jag för lite koll på för att kunna säga något om, för min del har de varit väldigt osynliga. Så om du (Vimes) vill få mig att rösta på xyas så skulle jag vilja att du ger mig något mer att gå på än ditt familjesituation.
Så just nu känns det som det drev jag sitter på mot !Paxen drivs av ulvar och med din outning att !Paxen skulle vara grön i och med att han är din dotter får att fundera på att bytta drev, hittills så har jag varit rätt så inne på att !Paxen ska åka, men vet inte rikigt hur jag ska ställa mig till detta. Så just nu känns det som jag lite mot mitt bättre vetande hoppar på ett drev mot en spelare jag inte rikigt har koll på, men som bybo aktiga spelare vill ha ut.
Så...
Röst: unfair
För jag ser honom som den alternativa kanditdaten till !Paxen som enligt Vimes är grön...