Jag är sämst på att planera, och blir inte mycket bättre. Jag vet inte hur tusan jag tänkt, men det har liksom bara blivit att jag varit borta från spelet hela dagarna, och när jag kommit hem sent har all tid jag haft gått till att läsa igenom, inse att jag inte hänger med och sedan hinner jag inte mer.
På tisdag kväll har jag tid igen. Har jag inte uppdaterat mig, skrivit massa bra skit och lagt en väl underbyggd röst innan onsdag lunch så får ni hänga ut mig, för då har jag förtjänat det bara på inaktivitet.
Needless to say missade jag röstsvägningarna i slutet av rundan där, och min röst låg på Cassius hela tiden. Jag misstänkte OBD, och jag har svårt att tänka mig att båda de övriga ulvarna antingen röstade på unfair eller sket i situationen, vilket gör att jag eller Cassius måste vara ulv. Och jag vet ju vem jag är.
Röst: Cassius
Prio för grävande enligt mig är att se över känslan i slutet av runda 1 för att se om ulvarna kunde märka av att unfair var körd, och därför faktiskt gjort som jag inte tror att de gjorde för att gröna sig. I så fall är de som bytte till unfair sist misstänkta.
Efter det kommer förra rundans slutspel, och vilka som fick OBD hängd. Generellt tror jag ulvar har lättast att ligga i mittenfåran: inte starta drevet mot en bybo, inte hoppa på det som sista avgörande röst utan de som "ja, det har du rätt i, han låter misstänkt" och joinar i drevet. Men i det här fallet var Cassius väldigt tidigt ute med att svartliste OBD iofs, och honom misstänker jag ju skarpt…
Jag behöver sova nu.