Det här är inte riktigt likt dig Vicotnik, för du har spelat rätt tillbakalutat hela tiden.
Jag har funderat på om ulvarna kommer försöka bygga upp ett case mot mig och tyckt mig se små planer för detta (Spider är väl den som har varit mest explicit hittills).
Det som är jobbigt med din argumentation nu är att du till att börja med konstaterar att du inte litar på någon, för att ändå i slutändan komma med "förslaget" att folk ska välja mellan Spider och Basenanji.
Det som stör mig ifall du också vore bybo är att då har Spiders siande också blivit felaktigt eller så är han ulv.
Ja, och jag tycker att det är rätt genomskinligt hur konstig Spiders förmåga är: han kan sia ondska, men någon förklaring till denna förmåga har vi inte. han bara kan det. Han har heller inte berättat vem han har siat eller varför. Han har heller inte valt att berätta hur det har gått med hans sianden.
Jag kan sia häxor, är pastor Tork Mada och har fått olika resultat från mina sianden. Nog för att min förmåga suger, men den är knappast lika dåligt underbyggd som Spiders.
Jag drar på nu. Min misstanke är att du försöker bygga upp ett case mot mig nu. Det vågade inte ulvarna förut, men nu tar man chansen. Ulvarna visste förstås att !Paxen var lovligt byte och kunde därför ligga lågt i sin kritik av mig och nu är tiden inne. Därför ska det bli mycket intressant att leta efter planteringar i runda tre.
Det behövs känns det som, för det här är skumt.
Röst: Vicotnik
Om du nu tycker att jag är så skum – varför röstar du inte på mig?