Välkomna till Varulv 666. Spelet utspelar sig någon gång i en obestämd förgången tid. Temat anspelar på kristen mytologi och historia. Spelet är designat för mellan tolv och tretton spelare, så jag hoppas att vi kan få så många intresseanmälningar att vi utan problem når den här kvoten. Fler än så är förstås jättevälkomna utifall att vi behöver avbytare i absolut sista minuten. *Recca med en oväntad sportliknelse.*
På Mukwas inrådan är det preliminärt sista anmälningsdatumet den 20e april - det här går inte att missförstå men för att förtydliga: Starttid kommer någon vecka eller så efter sista anmälningsdatumet. Sista anmälningsdatumet är alltså fredagen den 20e april (preliminärt) och så tänker jag mig att man avslutar rundor på söndagar och onsdagar (dvs, de startar på måndagar och torsdagar). För att ni lättare ska kunna planera så säger vi att första rundan börjar måndagen den 23e april.
De här datumen är satta preliminärt men såvida inget oförväntat uppkommer så kör vi på det.
Anmälningslista (10 st):
Xyas
Vicotnik
!Paxen
Vimes
Konrad Konvalj
Spider Jerusalem
Mukwa
Unfair
LJSLarsson
Cassius
På Mukwas inrådan är det preliminärt sista anmälningsdatumet den 20e april - det här går inte att missförstå men för att förtydliga: Starttid kommer någon vecka eller så efter sista anmälningsdatumet. Sista anmälningsdatumet är alltså fredagen den 20e april (preliminärt) och så tänker jag mig att man avslutar rundor på söndagar och onsdagar (dvs, de startar på måndagar och torsdagar). För att ni lättare ska kunna planera så säger vi att första rundan börjar måndagen den 23e april.
De här datumen är satta preliminärt men såvida inget oförväntat uppkommer så kör vi på det.
Anmälningslista (10 st):
Xyas
Vicotnik
!Paxen
Vimes
Konrad Konvalj
Spider Jerusalem
Mukwa
Unfair
LJSLarsson
Cassius