Är listan som säger 10 st uppdaterad? Det vore ju trist om ni sitter på en mindre än önskat antal, så skriv upp mig. Det var ett bra tag sedan jag var med nu.
Anmälningslista (13 st):
Xyas
Vicotnik
!Paxen
Vimes
Konrad Konvalj
Spider Jerusalem
Mukwa
Unfair
Tyr
Cassius
Ond bråd död
Antemannen
Pilzeman
Nu är det fullbemannat men om nån mer vill anmäla sig så är det bara bra då vi då har en reserv att ta ur om det skulle va så att nånting händer som hindrar nån anmäld från att delta, t.ex.
Hm, ok om jag till och med omnämns i en tråd så kan jag ju i vart fall försöka fega in mig som reserv. Det passar dessutom väldigt bra då jag inte kan innan 30de April, så om någon hoppar av efter det så kan jag plocka upp fanan. Lycka till annars, det här verkar bli ett riktigt fint spel!
Han kan bara vara med från och med den trettionde och det är ju ett spel planerat redan månaden efter den 20e. Tror det blir väl tajt att flytta fam och sånt, väl? Men om ni vill det så gör jag det.
Jag gör härmed en förstadie-ulvs-fint för att ni inte skall hacka på mig så mycket i början av liret.
Senaste två veckorna har jag haft sjukt mycket på jobbet (behöver inte betyda att det är sjukt mycket om en vecka dock) och fortsätter det så kommer min aktivitet inte att vara så speciellt Konrad Kanaljskt.
Brukligt så blir mitt arbete lidande när jag lirar varulvsspel, men just nu har jag sånt skönt flow och det går bra så jag vet inte hur mycket tid jag kan offra helt enkelt.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.