Min analys av nu levande spelare:
@Halo9000 -
Grön
Tror på 3 ulvar och 2 DTF, visas grön enligt min egenskap, möjlig DTF dock.
Tror att rummen har dolda funktioner, vilket faktiskt överensstämmer med min info.
Verkar kunna se åt alla väderstreck, så målet verkar vara utkiken.
misstänker impetigo som jag av någon anledning räddade efter uppmaning. Håller med Halo9000 här.
@Impetigo -
Gulgrön
verkade lite desperat att överleva och lyckades övertala mig att rädda honom i sista stund. Kanske har han någon viktig funktion för gruppen?
Visar också god sed genom att offra outning en halvtimme innan nattfösaren.
Verkar kunna ta kommando rätt tidigt och försöker få igång en slags strategi för att tvinga oss att samlas i ett rum...
Var för metaomröstning
Jag var gul rätt tidigt i omgången enligt honom.
Outade sig som
Skeppsgast nummer två i ordningen under författandet av detta inlägg.
@Hellzon -
Gulgrön
Har en genomgång hur det var på tåget som varulv, ger ju oss väldigt bra information, även om det kanske inte riktigt är samma upplägg.
Tycker att ulvarna ska outa sig först, vilket är förståeligt, men blir lite svårt för skepparna att samarbeta då.
Men verkar vettig i sina inlägg, har bra information om det mesta och detaljerade listor. Mycket bra.
Borde kanske gröna helt? Svår.
@Basenanji -
Osäker
Utgår från att det finns tre-fyra ulvar, tre DTF och resten bybor.
Och jag ber om ursäkt: Jag hade blandat ihop denna outade
Skeppsgast med Empiricus av någon anledning. Är det vanligt, lika analyserande?
Det är iaf. inte dig som jag har som huvudmisstänkt.
Denna bibelhistoria är svår att analysera egentligen, men spelar väldigt bra som genomgod.
@LJSLarsson - Grön
Sägs vara erfaren, kan säkert ljuga ihop en bra och trovärdig roll. Men var först med Resurspoäng som många tog efter. Så verkar grön.
Har en av de viktigaste förmågorna, så förhoppningsvis en av de långt levande. Fyndigt med ledtråden i inlägg #92.
Verkar som om någon ha hittat något på honom här under författandet. Men jag ändrar inte min röst nu.
@Björn den gode - Gul
Svår, rätt så anti sitt nick- Åtminstone till en början. krävdes att jag outade mig helt för att få lite medhåll. Men det är bra att vara kräsen, det ger jag dig en stjärna för.
Vill gärna att man röstar på någon och blir väldigt misstänksam om man inte gör som han önskar.
Bra taktik säkert, allt för att hålla sig levande. Väldigt snabb också för den delen, kanske har fyra ben?
Håller dock ett öga på dig.
@Sidd - Helgrön
Kan inte annat än tro att du är helgrön, såvida inte ulvarna får en massa bluffroller att röra sig med. Navigatör är ju klockrent. Att du har svårt att lita på mig är en annan femma.
@michael - Osäker
har skrivit väldigt få imlägg, även om de är informativa och frågande så verkar han ha lärt sig en hel del på kort tid och har nog en hel del erfarenhet. Verkar ha samma tänk som Basse vad gäller ulvar och DNT - samma lag månne?
@Lukas - Osäker
Har för lite att gå på, verkar, precis som Xyas ha en måttlig förmåga.
Kanske är den tredje fraktionen, trots att det inte är en jättebläckfisk, utan kanske mer nån sjörövare av något slag.
Reagerade starkt på min tanke om luffare, jag skäms, det är inget fel med att vara luffare.
Får jättegärna sia min roll om möjligt, men känns lite onödigt nu när allt (nästan) är avslöjat.
@Xyas - Osäker, troligtvis grön
Tacksam filur att kolla upp, med de inlägg han gör.
Blev lite orolig med min röst på sig, men kände mig rätt säker på min sak i detta fallet, eller?
Nej, jag satt som en hök och vakade till slutminutrarna ifall någonting drastiskt skulle hända.
@Korpa - Osäker
Lite röstresultat och med teet i handen njuter av våra diskussioner.
Tror på fem ulvar, men tre fraktioner.
@Empiricus - Gulröd
Analytisk, men han tycker jag verkar något röd trots min outning. Intressant!
Hans roll har någonting med hamnarna att göra, beroende på vilken hamn. Kanske ju längre in vi kommer i spelet, desto större chans har ulvarna att lönnmörda oss?
Påstår också att Impetigo kan ha coachats av ulvchatten, ser personligen dock ingen skillnad på Impetigos inläggsutveckling.