Lista över alla, egentligen bara för min egen skull för att bena ut tankar och sammanhang.
The departed
- Stövlis: Kanske ulv eller D3F. Det får vi aldrig veta.
- Genesis: Säkert bybo.
- LJS: Såklart ulv. Missen som BDG upptäckte och agerandet när han blev påkommen säkrar det.
- Halo: Säkert bybo.
- BDG: Bybo. Ingen annan hade fångat LJS miss, så varför påpeka den om han var ulv?
- KrilleW: Också bybo. Varför skulle han vara något annat?
Med listan ovan ser det ju för jävla mörkt ut för byn alltså.
Resten
- Xyas: Bybo. Att påstå något annat är direkt rödande i nuläget för det är så himla uppenbart.
- Impetigo: D3F-batman. Jag köper det som sagt. En powerroll i byns tjänst, men begränsad av sina egna vinstkriterier som får spelaren att vilja hålla igen. Det är typ så jag hade designat det också.
- Hellzon: Eftersom jag köper Impetigos claim så blir Hellzon ulv.
- Basse: Tror nog Basse är grön, på magkänsla.
- Sidd: Ingen jävla aning.
- michael: Förmodligen grön, på magkänsla.
- Lukas: Trodde innan han var D3F, men har svängt. Lukas är bybo.
- Korpa: Ulv eller möjligen D3F som vill sänka båten.
- Empi: Bara för du är av båten är det ingen ursäkt att inte delta Empi!
Någon valde att använda en förmåga som tillät Korpa och Hellzon att rädda sig denna rundan. Denna någon är inte en bybo, för då hade denna såklart sagt detta, det är inte läge att hålla sånt hemligt längre. Och eftersom förmågor ska aktiveras innan nattrundan startar så visste denne någon inte att Hellzon skulle åka i plurret, alltså var syftet att rädda Korpa. Det är ju extremt rödande för Korpa såklart. Spelstilen har också varit av.
Men jag tror också Hellzon är ulv. Det är ju typiskt att två röda spelare skulle räddas ur havet denna rundan. Men en av dem ska i igen. Så jag röstar gärna ut antingen Korpa eller Hellzon. Spelar ingen roll vem egentligen.
The departed
- Stövlis: Kanske ulv eller D3F. Det får vi aldrig veta.
- Genesis: Säkert bybo.
- LJS: Såklart ulv. Missen som BDG upptäckte och agerandet när han blev påkommen säkrar det.
- Halo: Säkert bybo.
- BDG: Bybo. Ingen annan hade fångat LJS miss, så varför påpeka den om han var ulv?
- KrilleW: Också bybo. Varför skulle han vara något annat?
Med listan ovan ser det ju för jävla mörkt ut för byn alltså.
Resten
- Xyas: Bybo. Att påstå något annat är direkt rödande i nuläget för det är så himla uppenbart.
- Impetigo: D3F-batman. Jag köper det som sagt. En powerroll i byns tjänst, men begränsad av sina egna vinstkriterier som får spelaren att vilja hålla igen. Det är typ så jag hade designat det också.
- Hellzon: Eftersom jag köper Impetigos claim så blir Hellzon ulv.
- Basse: Tror nog Basse är grön, på magkänsla.
- Sidd: Ingen jävla aning.
- michael: Förmodligen grön, på magkänsla.
- Lukas: Trodde innan han var D3F, men har svängt. Lukas är bybo.
- Korpa: Ulv eller möjligen D3F som vill sänka båten.
- Empi: Bara för du är av båten är det ingen ursäkt att inte delta Empi!
Någon valde att använda en förmåga som tillät Korpa och Hellzon att rädda sig denna rundan. Denna någon är inte en bybo, för då hade denna såklart sagt detta, det är inte läge att hålla sånt hemligt längre. Och eftersom förmågor ska aktiveras innan nattrundan startar så visste denne någon inte att Hellzon skulle åka i plurret, alltså var syftet att rädda Korpa. Det är ju extremt rödande för Korpa såklart. Spelstilen har också varit av.
Men jag tror också Hellzon är ulv. Det är ju typiskt att två röda spelare skulle räddas ur havet denna rundan. Men en av dem ska i igen. Så jag röstar gärna ut antingen Korpa eller Hellzon. Spelar ingen roll vem egentligen.