Min lista:
Basenanji
Empiricus
Michael
Hellzon
Korpa
Sidd
Xyas
Jag är grön.
-Empiricus är nog också grön, men visst jag sparar lite osäkerhet in case of.
-Michael betraktar jag som superdupergrön eftersom två oberoende (?) sianden grönat honom.
-Hellzon är grön. Jag har dock bias eftersom Hellzon är en cool zombieninja med fräcka laserögon, och vill nog att vi tar med i beräkningen att hans siarförmåga kan vara sk naiv.
-Korpa är ett enigma för mig. Hon är ju grönad, men som jag sagt i uppfordrande ton tidigare ska vi alltid vara försiktiga med sianden. Visst har hon betett sig märkligt förut? Och: hennes "nähä, jag röstades inte alls ut!"-förmåga är ju ulvig.
-Sidd, min dyre bybobroder i förra partiet vill jag kunna lita på! Nu är han väl mest misstänkt och känns ganska självklar bland alla häxpipor i spelet, och jag följer Vimeslogiken och röstar på den jag tycker är mest misstänkt.
-Xyas är ju också lite märklig och har haft duster med olika folk av för mig numera oklara grunder (minnet sviktar och hereegud vad sidor att gå genom nu). Xyas, vill du rösta på Sidd eller vill du ha andra alternativ? Är Hellzon en ruskig förtryckande överklaskapten som vi marxister inte kan annat än morra åt?