Ja jädrar vad Ågren jag har för att jag inte har presterat mer analys på den här tvådagarsrundan, men nu är det som det är. 25 min till rundavslut!Jag är lite missnöjd med att vi aldrig fick till ett motdrev mot Basse i R2. Men jag orkar inte dra upp något nu på slutet. Jag ska försöka skriva en misstankelista innan rundans slut, i alla fall. Uppmuntrar andra att göra detsamma.
jag går till kabinenGenesis måste gå till första klass A för att kunna slöjda
Empi och Basse måste gå till kabinpersonalens däck (eller stå still)
Martin3 går till affärsklass A
Fjodor går till bakre WC
Impetigo måste gå till mittgång eller kabinpersonalens däck. I inget av dessa fall kommer han att vara ensam.
@Xyas, @Hellzon och @Stövelkatten, vill ni informera om era förflyttningar för att undvika onödiga krockar? Mitt förslag är att Hellzon går till affärsklass B (kan slöjda 3+1) och Stövlis och Xyas står stilla (kan slöjda 2+2).
Varför? Då kan du bara rösta på Empi. Stannar du kvar kan du plocka upp en till tvåa och slöjda 2+2.jag går till kabinen
jag har mina skälVarför? Då kan du bara rösta på Empi. Stannar du kvar kan du plocka upp en till tvåa och slöjda 2+2.
jag är flygvärdinna nämligenjag har mina skäl
Oj, nu kommer det fram! Det är ju bra då. Fast eftersom inget hände när piloten Empi gick in i cockpit så händer väl inget när du går till mittgången. Men det är klart, händer något så är det ju klart rödande för Empi.jag är flygvärdinna nämligen
Iom att du är pilot så bör du stanna i vockpit tänker jag. Jag gissara tt planet kommer börja sjunka anbars.Okej, skall jag stanna i cockpit eller gå till kabinpeesonaldäck? Lutar åt det senare.
Jo, men om stövlis är ulv så kommer vi ändå inte att veta det i nästa runda. Bättre att stanna, tycker jag.Nu blev jag osäker, stanna solo och isolerad eller knå in mig med stöveln? Det senare blockar iofs stövelns röst näst runda ifall hen är ulv.
Eller näe, sådär som ovan nu.Skriver från mobilen till fots, men skum till grön ifrån huvudet:
Basse
Fjodor - Hellzon- Stöveln
Martin3
Xyas
Genesis
Impetigo
Empi