Sån himla halmstrån Larsson. Bara för att jag står online betyder det inte att jag sitter vid tangentbordet.Jag tycker att man antingen skall lägga sig i ett drev med god motivation (för det är svårt för ulvar att göra) eller jobba upp ett eget drev.
Men visst, du tyckte att både jag och Ragnar var gröna - jobbigt att rösta ut oss då.
Men det är en sak som inte stämmer:
Du var online mindre än en kvart innan rundans avslut. Jag kan tänka mig bybor som missar hela slutet på grund av dåliga omständigheter, men att vara där en kvart innan och sedan inte göra något?
Om det nu är helgerån att rösta ut Ragnar, varför röstade du inte på mig? Visst, vi var båda gröna - men det är väl bättre att en annan bybo åker ut istället för siaren om du tror på vad Ragnar säger?
Jag kan inte se varför en bybo skulle agera som du gjorde ... men det är uppenbart varför en ulv gör det. En ulv sitter med facit på tass och vet att Ragnar talar sanning - det tar himla mycket emot att gå in och rädda honom då.
OK, jag blir den förste som outar nån siffra då va? Jag förflyttar mig på 16.Det skulle iför sig vara kul att veta viket nummer hellzone har på sin förflyttning.
Det skulle ge svar på om han gick innan min förmåga aktiverades
Halmstrån?Sån himla halmstrån Larsson. Bara för att jag står online betyder det inte att jag sitter vid tangentbordet.
Det är inte jag som röstade ut en claimad (och nu bekräftad) siare, det är du som gjorde det. Så lägg ned brunsmetandet.
Min siar förmåga går av innan din förflyttning.OK, jag blir den förste som outar nån siffra då va? Jag förflyttar mig på 16.
Stövelkatten röstar väl inte på mig? Men det ligger nånting i det här tycker jag, Xyas har betett sig märkligtSå Larsson har beslagit Xyas med att ljuga om aktiviteten en kvart innan deadline...
Det rödar ju Xyas i vagn 3 grönar Basse och Hellzon...
och borde gröna Larsson i vagn 4 med mig...
vilket betyder att vi har en ulv bland Lukas, Empi, Halo och Stövlis...
Jag tror Empi är grön.
Lukas har svalnat hos mig...
Halo/Stövelkatten? Dom ligger å röstar på varandra...
Nya insikter ger:
Röst: Xyas
Vad tycker ni Om tänket?
Ja du läser mig rätt.@Halo9000 - läser jag dig rätt som i att du säger att du inte är förvånad över var du hamnade efter förflyttningen din? Bara så jag är helt med på noterna om det?
Jag har en förmåga, men inget som har med att dra eller putta folk eller vagnar."Dragförmåga" är ju en möjlighet, det som då känns rimligast är om Larsson har någon förmåga att flytta en spelare till sin vagn och sedan gå därifrån. Det känns ju inte som en ulvförmåga för då hade väl det kommit ett nattmord på Hellzon någonstans där. Så i så fall borde rimligtvis Larsson kunna gå ut med om det stämmer. Likaså om Xyas flyttar Hellzon till samma vagn, så om det är en ulvförmåga så borde det komma ett nattmord på Hellzon där. Kvar är som rimlig förklaring att Hellzon ljuger och försöker kasta rök i sina spår. Det känns som troligast.
Toppen, varför valde du att flytta till vagnen jag stod i?Ja du läser mig rätt.
Dina tankar om varför Lukas fortfarande lever?