Jag citerar det här så att det inte glöms bort när vi får färg på Hägerstrand. Både Basse och WH verkar vilja rädda Hägern.Rädda Hägern!
Vad pratar du om? Jag har varit på honom sen R1Jag citerar det här så att det inte glöms bort när vi får färg på Hägerstrand. Både Basse och WH verkar vilja rädda Hägern.
Alltså, jag kan absolut rösta ut Hägern som jag tycker är suspekt med avslappnat spel och tidig röst på Fjodorsenuba med usel motivation.Jag citerar det här så att det inte glöms bort när vi får färg på Hägerstrand. Både Basse och WH verkar vilja rädda Hägern.
Du lägger ju upp för att vi måste rösta ut Fjodor i tandem med Basse. Men ok! Sitt på rösten och så tar vi ut en röd Häger.Vad pratar du om? Jag har varit på honom sen R1
Nä, Nä, försök inte...Alltså, jag kan absolut rösta ut Hägern som jag tycker är suspekt med avslappnat spel och tidig röst på Fjodorsenuba med usel motivation.
Vad jag vill i den här rundan är att vi tar ut Fjodor först. Och då måste vi rädda Hägern.
Nä? Kom igen Anthrox, det där är passivt spel! Jobba!Ja, det funkade inte riktigt för mig att spelet var så här aktivt. Lite kul ändå, för i vanliga spel sitter jag ju och är frustrerad över att det går så långsamt.
Jag håller på!Nä? Kom igen Anthrox, det där är passivt spel! Jobba!
Spanade på Vimes.@fjodorsenuba vilken förmåga har du och på vem snvändexdu den? Vi borde göra en uppställning över vilken deltagare som har vilken förmåga.
Hägerstrand:
tror jag är de två punkter som kan rädda dig kvar i spelet.
- redogör för rösten på POJ
- outa din roll
Jag såg ingen annan anledning att skriva om dig som bombsäkert grön i R1 än att han var ny spelare och satt i ulvchatt med dig. Jag frågade och fick inte svar. Egentligen la jag rösten som en markering och tänkte flytta den till ett drev som faktiskt skulle hinna i mål, men när jag postade hade redan två röster till inkommit.Jag väljer om och röstar som en annan bybo:
Röst: @Basenanji