Big Mama
Hur länge kan man kalla sig ny
Det där går vi inte på!Tror tyvärr att ulvarna vinner nu. Gissar på att ulvtrion är Anthrox (lågflygeri!) Hägerstrand och Vimes/Big Mama.
Det där går vi inte på!Tror tyvärr att ulvarna vinner nu. Gissar på att ulvtrion är Anthrox (lågflygeri!) Hägerstrand och Vimes/Big Mama.
Spridda skurar med anklagelser från ditt håll nu alltså.Det vore ju U N D E R B A R T om det är Octagonal, Big Mama och Hägern!
Det verkar inte så i det här spelet i varje fall. Vi har massa konstiga grejer i våra PM, men ingen verkar ha någon bra ledtråd om hur de spelar roll för spelet...Finns det någon story som ska lösas också förutom att rösta ut varandra? (Och döda om man är ulv)
Vad tror du själv på?
Jag har ett "dokument med information i ett hemligt bankvalv i Alperna" men vet inte hur jag hittar det.Det verkar inte så i det här spelet i varje fall. Vi har massa konstiga grejer i våra PM, men ingen verkar ha någon bra ledtråd om hur de spelar roll för spelet...
Förutom om det är så att informationen är något som komprometterar ulvarna om byn listar ut den, varpå den här posten från Basse inte känns så hipp.Det verkar inte så i det här spelet i varje fall. Vi har massa konstiga grejer i våra PM, men ingen verkar ha någon bra ledtråd om hur de spelar roll för spelet...
Fullt möjligt. Framförallt då denne ville ha ut mig trots att jag och Hägern claimade samma förmåga.Vad tror du själv på?
Ja, eller det räcker med att ulvarna är rädda för att infon ska kompromettera ulvarna för att det ska vara en ohipp post.Förutom om det är så att informationen är något som komprometterar ulvarna om byn listar ut den, varpå den här posten från Basse inte känns så hipp.
Se också hur han kommer in lite off i spelet med sin första post som jag var på honom om redan i R1.Ja, eller det räcker med att ulvarna är rädda för att infon ska kompromettera ulvarna för att det ska vara en ohipp post.