Basenanji
Postd20modernist
Röst: @Octagonal
Nope Rätt safe to say att mekaniken där inte fungerar.Har någon siare fått nån info ÖHT?
Vi är flera som verkar ha haft samma roll, du behöver ett bättre försvar än så.Att rösta på mig måste all bybor se är helt orimligt. Jag o Hägwrn claimade samma förmåga och hägern åkte som röd, ergo jag är god.
Röst: @Big Mama
Jag har inte fått svar på mina sianden men tror inte det är fel på verktyget utan SL:s skojHar någon siare fått nån info ÖHT?
Kanske, men jag tycker det verkar konstigt spel.Octa röstar för att kasta ulvar under bussen i R2?
1. Hur kommer det sig att du inte röstar på Basse i ljuset av Hägers rödhet?Att rösta på mig måste all bybor se är helt orimligt. Jag o Hägwrn claimade samma förmåga och hägern åkte som röd, ergo jag är god.
Röst: @Big Mama
I ett blixtparti? Absolut.Tror ni att jag som ulv så öppet hade försvarat min ulvkompis Högern?
Under utgångspunkten att de är tre ulvar är det inte konstigt att de vet att de kan kasta en av dem under bussen utan problem för att gröna sig själva.Kanske, men jag tycker det verkar konstigt spel.